AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har en god tone med en gutt her jeg bor. (jeg er 23, han er 26)Vi snakker og småflørter litt hverdag, ikke mye! Men nok til at det er koselig. men, forrige lørdag var han ute i Drammen( vi bor begge i Asker) Han skreiv til meg på Facebook på natten om jeg kunne komme og hente han, snill som jeg er sa jeg ja til det! Fikk jo ikke sove uansett! Så heiv meg i bilen! Kjøreturen var koselig det, men det ble vårt første ”møte” etter at vi har gått fra og være bekjente, til å flørte med hverandre. Han var veldig full, og sa han skulle invitere meg hen til han en dag! Jeg bare smilte og svarte dessverre ikke på dette. Dum som jeg var( han er veldig sjenert) Men etter dette, har det ikke vært like mye snakk, hvert fall så betrakting mye mindre at jeg merker forskjell. Dessuten slutter han bare plutselig og svare, selv om det var han som startet samtalen. Jeg syns ikke det henger på grep? Er han uinteressert og bare brukte meg som sjåfør? Finner han meg interessant, men føler han dreit seg ut, fordi han var for full? Eller hva skjer? Jeg blir så stressa, når jeg ikke har kontroll. Han er så sjenert at jeg må ta det rolig, så jeg driver ikke og spør om vi skal finne på noe, har vel spurt en gang, og da var han opptatt, noe som er en ærlig sak. Men tonen er god.. så forstår ikke helt…Herregud. føler jeg er 14 år som spør om hjelp, jeg bare syns han er så sjarmerende. Anonymous poster hash: 725a6...06c
Tøytigern Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Han er sjenert sier du, så da ser jeg det som ganske innlysende at han nå er usikker etter at han fikk skyss med deg og lurer på hvilket (dårlig) inntrykk han har gjort, og venter på at du skal vise noen tegn på om du fortsatt syns han er en ok fyr. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Han er sjenert sier du, så da ser jeg det som ganske innlysende at han nå er usikker etter at han fikk skyss med deg og lurer på hvilket (dårlig) inntrykk han har gjort, og venter på at du skal vise noen tegn på om du fortsatt syns han er en ok fyr. Er det ikke tegn nok at jeg snakker med han som om alt er som før, eller må jeg rett og slett hive ut et : Når skal vi få funnet på noe, slik vi avtalte på lørdag? Føler det kan blir litt for intenst? Anonymous poster hash: 725a6...06c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Er det ikke tegn nok at jeg snakker med han som om alt er som før, eller må jeg rett og slett hive ut et : Når skal vi få funnet på noe, slik vi avtalte på lørdag? Føler det kan blir litt for intenst? Anonymous poster hash: 725a6...06c Syns du kan være litt tydelig, f.eks. si noe sånt som "På lørdag nevnte du at du hadde lyst til å finne på noe en dag, har du fortsatt lyst? :)" Anonymous poster hash: 92f27...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Forklarer likevel ikke hvorfor han plutselig stopper og snakke midt i en samtale? selv om det er en samtale uten særlig mening, er det jo rart og plutselig stoppe å respondere. Eller er jeg bare jævlig usikker kanskje? Anonymous poster hash: 725a6...06c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Forklarer likevel ikke hvorfor han plutselig stopper og snakke midt i en samtale? selv om det er en samtale uten særlig mening, er det jo rart og plutselig stoppe å respondere. Eller er jeg bare jævlig usikker kanskje? Anonymous poster hash: 725a6...06c Er ikke hele poenget at du har lyst til å finne på noe og at du lurer på om han fremdeles har lyst til deT? Da syns jeg du skal spørre han og drite i hvorfor han gjør som han gjør med meldingene. Anonymous poster hash: 92f27...fb8
Tøytigern Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Syns du kan være litt tydelig, f.eks. si noe sånt som "På lørdag nevnte du at du hadde lyst til å finne på noe en dag, har du fortsatt lyst? :)" Anonymous poster hash: 92f27...fb8 Det hun sa 1
Unforgivable Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har en god tone med en gutt her jeg bor. (jeg er 23, han er 26)Vi snakker og småflørter litt hverdag, ikke mye! Men nok til at det er koselig.men, forrige lørdag var han ute i Drammen( vi bor begge i Asker) Han skreiv til meg på Facebook på natten om jeg kunne komme og hente han, snill som jeg er sa jeg ja til det! Fikk jo ikke sove uansett! Så heiv meg i bilen!Kjøreturen var koselig det, men det ble vårt første ”møte” etter at vi har gått fra og være bekjente, til å flørte med hverandre. Han var veldig full, og sa han skulle invitere meg hen til han en dag! Jeg bare smilte og svarte dessverre ikke på dette. Dum som jeg var( han er veldig sjenert)Men etter dette, har det ikke vært like mye snakk, hvert fall så betrakting mye mindre at jeg merker forskjell. Dessuten slutter han bare plutselig og svare, selv om det var han som startet samtalen. Jeg syns ikke det henger på grep? Er han uinteressert og bare brukte meg som sjåfør?Finner han meg interessant, men føler han dreit seg ut, fordi han var for full?Eller hva skjer? Jeg blir så stressa, når jeg ikke har kontroll. Han er så sjenert at jeg må ta det rolig, så jeg driver ikke og spør om vi skal finne på noe, har vel spurt en gang, og da var han opptatt, noe som er en ærlig sak. Men tonen er god.. så forstår ikke helt…Herregud. føler jeg er 14 år som spør om hjelp, jeg bare syns han er så sjarmerende. Anonymous poster hash: 725a6...06c Han inviterer deg til å treffes og du responderte nesten ikke. Hadde jeg vært han så hadde jeg trodd du var ganske uinteressert. Dessuten, hvorfor er det hans oppgave å ta initiativ?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Han inviterer deg til å treffes og du responderte nesten ikke. Hadde jeg vært han så hadde jeg trodd du var ganske uinteressert. Dessuten, hvorfor er det hans oppgave å ta initiativ? Uinteressert, når jeg snakker med han vært dag, etter at jeg traff ham? Man snakker da ikke så mye med en person men er uinteressert i?! Anonymous poster hash: 725a6...06c
DuBlue Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Hva med å roe det hele ned, for å se om han tar kontakt med deg? Husk at gutter er rake motsetninger av oss jenter, vi overanalyserer, mister helt bakkekontakten om vi ikke har kontroll, men guttene kobler ut og tenker kun på det de driver med der og da. Vel, alle er vel ikke like, men stort sett er det slik. Jeg dater en fyr, og han ble plutselig helt stille, noe som var veldig uvant. Jeg sendte en koselig melding til han som han ikke svarte på. Dagen etter ba jeg han svare meg på hva som hadde skjedd. Ikke noe svar. Da sendte jeg ikke mer, og fikk en lang melding natten etter hvor han forklarte tingenes tilstand. Jeg takket for forklaringen og avsluttet med et smilefjes. Etter det sendte jeg ikke mer, og gjett hvem som begynte å ta opp igjen kontakten Nå er alt greit hos oss, men jeg pratet med han om at han fikk ikke bare slutte å svare, da måtte han heller fortelle meg hva det var for noe. Det samme kan jo du si til denne gutten. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Hva med å roe det hele ned, for å se om han tar kontakt med deg? Husk at gutter er rake motsetninger av oss jenter, vi overanalyserer, mister helt bakkekontakten om vi ikke har kontroll, men guttene kobler ut og tenker kun på det de driver med der og da. Vel, alle er vel ikke like, men stort sett er det slik. Jeg dater en fyr, og han ble plutselig helt stille, noe som var veldig uvant. Jeg sendte en koselig melding til han som han ikke svarte på. Dagen etter ba jeg han svare meg på hva som hadde skjedd. Ikke noe svar. Da sendte jeg ikke mer, og fikk en lang melding natten etter hvor han forklarte tingenes tilstand. Jeg takket for forklaringen og avsluttet med et smilefjes. Etter det sendte jeg ikke mer, og gjett hvem som begynte å ta opp igjen kontakten Nå er alt greit hos oss, men jeg pratet med han om at han fikk ikke bare slutte å svare, da måtte han heller fortelle meg hva det var for noe. Det samme kan jo du si til denne gutten. Lykke til Og dette er greit for deg? Du vet at når han ikke snakker med deg, så snakker han / er med ( mest sannsynlig ) andre damer? Ingen er for opptatt eller "tilstedet" med det de driver med, at de ikke sjekker telefonen og kan svare to linjer... Folk er på telefonene sine 24/7 disse dager...Alt annet er faktisk unnskyldninger.. Anonymous poster hash: e95aa...4a1
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Forklarer likevel ikke hvorfor han plutselig stopper og snakke midt i en samtale? selv om det er en samtale uten særlig mening, er det jo rart og plutselig stoppe å respondere. Eller er jeg bare jævlig usikker kanskje? Anonymous poster hash: 725a6...06c Derfor mener jeg at sosiale medier har ødelagt MYE for forhold i startfasen. Man tilbringer mer tid sammen i hver sin stue via mobilen og får ikke det behovet for å treffes å snakke sammen som man gjorde før. Jeg ber folk sende meg sms for å avtale å treffes, og chatting det gidder jeg ikke. Blir bare kjedelig pjatt som jeg ikke gidder bruke tiden min på uansett.. Og dette er greit for deg? Du vet at når han ikke snakker med deg, så snakker han / er med ( mest sannsynlig ) andre damer? Ingen er for opptatt eller "tilstedet" med det de driver med, at de ikke sjekker telefonen og kan svare to linjer... Folk er på telefonene sine 24/7 disse dager...Alt annet er faktisk unnskyldninger.. Anonymous poster hash: e95aa...4a1 Nei har man interesse og det er noe man bør svare på så gjør man det. Men når jeg får sånne chatte sms ala hei, går det? så gidder jeg ikke svare uansett om jeg har tid eller ikke.. Da svarer jeg når jeg kjeder meg.. Hva slags meldinger dere sender bør være noe dere tenker over. Kom med forlag om å treffes for å snakke, ikke send sms bare for å ha kontakt. 1
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Uinteressert, når jeg snakker med han vært dag, etter at jeg traff ham? Man snakker da ikke så mye med en person men er uinteressert i?!Anonymous poster hash: 725a6...06c Hvis man kjeder seg så snakker man jo med de som tar kontakt. Har ingenting med om man er interessert eller ikke.. Inviter han med ut på noe istedenfor..
Unforgivable Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Uinteressert, når jeg snakker med han vært dag, etter at jeg traff ham? Man snakker da ikke så mye med en person men er uinteressert i?! Anonymous poster hash: 725a6...06c Det kan ikke han vite. Folk oppfatter ting forskjelligog m jeg ikke hadde fått noen respons om jeg foreslo å treffes hadde jeg antatt at du ikke var kjempeinteressert i noe annet enn vennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå