Broken_1988 Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Har holdt på med en mann i ganske mange mnd nå. Den siste tiden har han hatt veldig mye å gjøre jobbmessig, så nå har vi faktisk ikke sett hverandre på 4 uker. Vi hadde planer en dag, men han avlyste og foreslo en annen dag. Den andre dagen hørte jeg ikke noe fra han. Jeg forstår bare ikke helt om han faktisk kjører den feige "fade ut"- metoden eller om han faktisk bare er så opptatt at han ikke har energi til å ta initiativ. Han sier ofte at han vil komme på besøk og planlegger liksom fremover at han skal komme. Hvorfor gjør han dette dersom han faktisk ikke er interessert lenger. Vi er i slutten av 20-årene hvis det har noen betydning.. Og vi bor noen timer fra hverandre. Noen som har vært ute for noe liknende? Jeg føler meg bare som den masekjærringa hver gang jeg sender han melding for tida. Før snakka vi sammen hver eneste dag!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tenker at han faser ut.. Anonymous poster hash: df2f6...76a 1
Pinkee Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Ta hintet, slutt og kontakte. Er i alle fall ingen vits i at du skal bli mer og mer masekjærring, da bare psyker du deg ned. Så dropp kontakten, gi det ei uke, har han ikke gjort noe i løpet av den, så si i fra at du gidder ikke mer. For, vær litt bedre enn han, si ifra!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Ta hintet, slutt og kontakte. Er i alle fall ingen vits i at du skal bli mer og mer masekjærring, da bare psyker du deg ned. Så dropp kontakten, gi det ei uke, har han ikke gjort noe i løpet av den, så si i fra at du gidder ikke mer. For, vær litt bedre enn han, si ifra! Jeg syntes bare at han er så utrolig feig som gjør sånn! Lover ting han ikke holder osv.. Skjønner ikke hvor det gikk galt..Jeg får bare gi han litt tid og se hva som skjer, mest sannsynlig ingenting :-/ Det er så vond situasjon å være i. Man vil jo bare ha masse oppmerksomhet og bekreftelse fra den man dater. Vi har jo avtalt og ikke date andre eller ha sex med andre.. Huff! TS. Anonymous poster hash: 2666c...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Jeg syntes bare at han er så utrolig feig som gjør sånn! Lover ting han ikke holder osv.. Skjønner ikke hvor det gikk galt..Jeg får bare gi han litt tid og se hva som skjer, mest sannsynlig ingenting :-/ Det er så vond situasjon å være i. Man vil jo bare ha masse oppmerksomhet og bekreftelse fra den man dater. Vi har jo avtalt og ikke date andre eller ha sex med andre.. Huff! TS. Anonymous poster hash: 2666c...6a4 Slutt å kontakte ham med en gang. Han bryr seg åpenbart ikke om deg. Ikke løp etter noen som ikke vil ha deg. Anonymous poster hash: f0818...beb 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Nøyaktig hva er det som er "rart" her? Dere har hatt et uforpliktende pule-forhold, og nå føler han for å gå videre. Ikke noe rart i det hele tatt. Anonymous poster hash: 62322...655 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Det som er rart er at kvinner gang på gang går inn i slike uforpliktende pule-forhold og faktisk tror at det kan bli noe seriøst av det. Anonymous poster hash: 62322...655
kaleidoskop Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Høres ut som han fader ut ja... Dropp kontakten, hadde han hatt lyst til å møtes hadde han fått det til, selv med mye jobb. Lite søvn i forelska perioder klarer vi alle! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Det som er rart er at kvinner gang på gang går inn i slike uforpliktende pule-forhold og faktisk tror at det kan bli noe seriøst av det. Anonymous poster hash: 62322...655 Hvordan vet man om man går inn i et puleforhold eller et forhold? De fleste eller hvertfall mange begynner jo å snakke med menn fordi man ønsker noe varig, hvis det ikke funger, greit nok. Men første intensjon var jo å faktisk komme i et forhold. Hvis begge er enig i at dette bare er sex og morro, eller hvertfall at en av dem har sagt ifra om det. Når de da også har holdt på i noen måneder håper man jo kanskje at det er noe mer. Eller er alle menn bare ute etter en pulevenn? Skal man ha det som en standard når man dater? Anonymous poster hash: db0b0...ed7 3
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Har holdt på med en mann i ganske mange mnd nå. Den siste tiden har han hatt veldig mye å gjøre jobbmessig, så nå har vi faktisk ikke sett hverandre på 4 uker. Vi hadde planer en dag, men han avlyste og foreslo en annen dag. Den andre dagen hørte jeg ikke noe fra han. Jeg forstår bare ikke helt om han faktisk kjører den feige "fade ut"- metoden eller om han faktisk bare er så opptatt at han ikke har energi til å ta initiativ. Han sier ofte at han vil komme på besøk og planlegger liksom fremover at han skal komme. Hvorfor gjør han dette dersom han faktisk ikke er interessert lenger. Vi er i slutten av 20-årene hvis det har noen betydning.. Og vi bor noen timer fra hverandre. Noen som har vært ute for noe liknende? Jeg føler meg bare som den masekjærringa hver gang jeg sender han melding for tida. Før snakka vi sammen hver eneste dag! Vil du ha et godt råd, TS? Slutt å male skrekkscenarier inne i hodet ditt. Hvorfor tror du ikke på ham? Hvorfor er de skrekkbildene du kverner sammen inne i hodet ditt mer virkelige enn det han forteller deg? Og hvorfor tror du mer på skrekkbildene i hodet enn på det som er virkelig? 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Vil du ha et godt råd, TS? Slutt å male skrekkscenarier inne i hodet ditt. Hvorfor tror du ikke på ham? Hvorfor er de skrekkbildene du kverner sammen inne i hodet ditt mer virkelige enn det han forteller deg? Og hvorfor tror du mer på skrekkbildene i hodet enn på det som er virkelig? Jeg er fult klar over at jeg må slutte å tenke det værste. Syntes bare det er så merkelig at han plutselig oppfører seg på den måten, ikke tar kontakt og svarer bare kort når han først svarer. Han er en sms mann, eller mobilmann om man kan kalle det det, så om jeg sender han noe, svarer han somregel med en eneste gang. Kanskje jeg har blitt for godt vant allerede, for vant til at han alltid svarer og alltid er med i samtalen? Jeg forklarte han også for en tid siden hvordan jeg føler det med all venting osv, men at jeg såklart respekterer at han har mye å gjøre, han sier også at han forstår min side, men at han har veldig lyst til å møtes igjen snart.. Kan det virkelig være at han har så mye å gjøre at det ikke en gang går an å planlegge å møtes/komme på besk i en helg? Anonymous poster hash: 2666c...6a4
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Slutt å kontakte ham med en gang. Han bryr seg åpenbart ikke om deg. Ikke løp etter noen som ikke vil ha deg. Anonymous poster hash: f0818...beb Jiises.. snakk om å analysere noen med utgangspunkt i egne dårlige erfaringer eller negativ tankegang. Endret 17. februar 2015 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er fult klar over at jeg må slutte å tenke det værste. Syntes bare det er så merkelig at han plutselig oppfører seg på den måten, ikke tar kontakt og svarer bare kort når han først svarer. Han er en sms mann, eller mobilmann om man kan kalle det det, så om jeg sender han noe, svarer han somregel med en eneste gang. Kanskje jeg har blitt for godt vant allerede, for vant til at han alltid svarer og alltid er med i samtalen? Jeg forklarte han også for en tid siden hvordan jeg føler det med all venting osv, men at jeg såklart respekterer at han har mye å gjøre, han sier også at han forstår min side, men at han har veldig lyst til å møtes igjen snart.. Kan det virkelig være at han har så mye å gjøre at det ikke en gang går an å planlegge å møtes/komme på besk i en helg? Anonymous poster hash: 2666c...6a4 Så lenge du har gitt beskjed om dette før og det ikke har skjedd noen endring eller du fikk en forklaring, så ville jeg tatt hensyn til meg selv og mine behov og gått videre uten å nevne noe til han..
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Og TS det er utrolig unødvendig å si at "menn er rare dyr" bare fordi du ikke har fått det du forventet ut av "forholdet" ditt. Alle individer er forskjellige og ser etter forskjellige ting. Her var det ikke en match, og det ble ikke noe mer ut av det dere startet. Sånn er livet. Let heller etter noen som du passer bedre med.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er fult klar over at jeg må slutte å tenke det værste. Syntes bare det er så merkelig at han plutselig oppfører seg på den måten, ikke tar kontakt og svarer bare kort når han først svarer. Han er en sms mann, eller mobilmann om man kan kalle det det, så om jeg sender han noe, svarer han somregel med en eneste gang. Kanskje jeg har blitt for godt vant allerede, for vant til at han alltid svarer og alltid er med i samtalen? Jeg forklarte han også for en tid siden hvordan jeg føler det med all venting osv, men at jeg såklart respekterer at han har mye å gjøre, han sier også at han forstår min side, men at han har veldig lyst til å møtes igjen snart.. Kan det virkelig være at han har så mye å gjøre at det ikke en gang går an å planlegge å møtes/komme på besk i en helg? Anonymous poster hash: 2666c...6a4 Er du sikker på at det ble forstått det du sa? Og om det ble forstått, er det sikkert at det kan hensyntas? - om viljen er aldri så stor så hender det at leveranser eller endringer må komme foran. Du sier jo at han har alt for mye å gjøre. Det hender at kroppen ikke klarer å holde det tempoet som hodet og hjertet gjerne vil. Kan du ikke gjøre noe annet i mellomtiden? Gi rom og gi luft, ikke bygge hele ditt eget liv rundt at han skal komme eller du skal reise til ham? Ta en helgetur ett eller annet sted, gå i andre parker, se andre gater, drikk kaffe på andre kafèer, kos deg. Etter ganske mange måneder (ref. HI) så kjenner du ham kanskje såpass at du vet om han er en real og ærlig mann, eller om han er av den typen som dukker hver gang det kommer noe som kan være ubehagelig. Jeg ville ikke virvlet opp støv av dette, jeg ville gitt ham arbeidsro, - fordi han hadde sagt at han hadde veldig mye å gjøre, - og fordi jeg velger å tro folk på det de sier.
Timza Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Er han opptatt med jobb og den slags hjemme så forstår jeg jo at han kan slite med å finne energi til for å kjøre 4 timer for å treffe deg. Kanskje du skal foreslå at du kommer opp til han istedet i denne perioden?
Broken_1988 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2015 Er han opptatt med jobb og den slags hjemme så forstår jeg jo at han kan slite med å finne energi til for å kjøre 4 timer for å treffe deg. Kanskje du skal foreslå at du kommer opp til han istedet i denne perioden? Det virker ikke som det heller fungerer, da jeg har vært i hjembyen vår i ganske mange dager nå, men han avlyser fordi han har lite energi til å være sosial.. Dessuten er det han som foreslår å komme på besøk til meg.. -TS
Timza Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Det virker ikke som det heller fungerer, da jeg har vært i hjembyen vår i ganske mange dager nå, men han avlyser fordi han har lite energi til å være sosial.. Dessuten er det han som foreslår å komme på besøk til meg.. -TS Virker ikke? Altså har du faktisk spurt han om du kan ta turen til han? Endret 17. februar 2015 av Timza
draug 75 Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 det er nevnt flere ganger at en mann må ha sitt eget liv ambisjoner, interesser osv.. Her ser vi et praktisk eksempet på hva en mann skal være for å være kjærestemateriale: Selskapspapegøye, uten liv og uten andre interesser enn å sitte i sofaen og holde hender. Jeg har vært ute for det samme, fra andre siden, noen ganger. Mye arbeid, og lite overskudd til å gå på date. Hva slags jobb har han? Det går, jeg vet det personlig, an å jobbe seg regelrett impotent. Føy da til at det går en del omgangssyke og influensa i disse tider, så er det kanskje ikke så rart at han ikke har energien til å møte deg. Det er ikke så interessant å fortelle om at man jobba 12 timer i dag også. Menn vil helst snakke når vi har noe interessant å snakke om, og vi vil helst være 110% tipp topp når vi møter kjæresten.
Broken_1988 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #20 Skrevet 17. februar 2015 Virker ikke? Altså har du faktisk spurt han om du kan ta turen til han? Jeg har ikke spurt nå, for nå føler jeg meg bare som ei masekjerring.. Så prøve å gi han litt avstand for så å se om han tar noe kontakt igjen når han forhåpentligvis får litt midndre å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå