AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg trenger hjelp. Jeg har så lyst på en kjæreste. Bare slå meg til ro med noen, ikke noe stress! Jeg har masse venner, er veldig sosial, gøyal! Og normalt pen. Men uansett hva jeg gjør klarer jeg ikke å få meg en kjæreste, det høres helt sprøyte teit ut. men hva er det jeg gjør galt? jeg er meg selv, er positiv, utstråler passlig selvtilitt og har mange flørter, men ingenting som går videre det? Jeg er forresten 22... Anonymous poster hash: 689e8...bba 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Tror du virkelig gutter på din alder har lyst å slå seg til ro? Gi det noen år så kan du heller prøve å slå deg til ro da. I mellomtiden får du kose deg med de slik som mange av dine medsøstre gjør. Ikke noe galt i det, det er bare den norske modellen. Anonymous poster hash: 2b719...268
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Ikke noe galt med å være singel. Men hvis du virkelig vil ha en kjæreste, så se etter litt eldre karer. Det er de som vil slå seg til ro, som du kaller det. Hvis du er 22 anbefaler jeg 28-35. Anonymous poster hash: dcea1...c57
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Jeg interesserer meg ikke for gjevnaldrene heller, jakter generelt på de mellom 25-30.. men ender alltid opp med å bli lurt. jeg viser at jeg vil noe mer, de vil bare i buksene mine... Anonymous poster hash: 689e8...bba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Slutt å let - du finner noen når du minst venter det Anonymous poster hash: 19efb...bc0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg interesserer meg ikke for gjevnaldrene heller, jakter generelt på de mellom 25-30.. men ender alltid opp med å bli lurt. jeg viser at jeg vil noe mer, de vil bare i buksene mine... Anonymous poster hash: 689e8...bba Gå på Sukker. Søk etter de som ønsker langvarige forhold. Anonymous poster hash: dcea1...c57
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Slutt å let - du finner noen når du minst venter det Anonymous poster hash: 19efb...bc0 Dårligste tipset i tråden. Vær aktiv med letingen, men ikke bli desperat. Anonymous poster hash: dcea1...c57 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Hvor bor du ts? Anonymous poster hash: a5ca8...a8e 1
Gjest Vind Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Den som leter skal finne. Prøv å ikke ha hastverk, det er faktisk masse fint i singeltiden også. Det er da man legger grunnlag for seg selv, grenser og slikt:)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Slutt å let - du finner noen når du minst venter det Anonymous poster hash: 19efb...bc0 Det tipset der fungerer kun i dameverdenen. Kanskje ikke der heller når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: 0f85c...754
DuBlue Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Dette er faktisk et bra tips! Er man på konstant leting finner man ingen, men slapper man av og tar livet som det faller seg, dukker han derimot opp. Bare prøv
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Jeg interesserer meg ikke for gjevnaldrene heller, jakter generelt på de mellom 25-30.. men ender alltid opp med å bli lurt. jeg viser at jeg vil noe mer, de vil bare i buksene mine... Jeg var 22 da jeg møtte min mann. Han var da 31 år. Har tidligere vært sammen med jevnaldrede, hvor de har endt opp som ekser fordi de er umodne. Når du sier at guttene du møter kun virker til å være ute etter en ting, kan det være at de føler at du er ute etter noe mindre seriøst ut fra måten du kommuniserer med dem på. Jeg kan kun snakke for meg selv og vise til at jeg var veldig ekte i samtalene med min nåværende mann. Vi flørtet ikke, men hadde mange lange og dype samtaler veldig tidlig etter vi møttes. Dermed visste han at min intensjon var noe mer enn en flørt. Og slik utviklet det seg til et stabilt forhold. Vi møttes for øvrig på byen første gang og endte opp med å virkelig snakke sammen. Ikke "tullete" samtaler om ingenting. Anonymous poster hash: 2a36c...0c4
Gjest C'est la vie:) Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Det tipset der fungerer kun i dameverdenen. Kanskje ikke der heller når jeg tenker meg om. For noen fungerer det slik. Man møter en partner på ulike måter. For ab kan dette ha vært tilfellet, noe det faktisk var for meg også.
Cheesy Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Ikke noe galt med å være singel. Men hvis du virkelig vil ha en kjæreste, så se etter litt eldre karer. Det er de som vil slå seg til ro, som du kaller det. Hvis du er 22 anbefaler jeg 28-35. Anonymous poster hash: dcea1...c57 De er jo nesten verre! 1
Helene Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 D er vondt å føle seg alene, når en har lyst til å dele. Uansett alder. I første omgang, ta vare på deg selv. Her er ingen oppskrift, men når du møter noen, se for deg dere sammen om 50år. Da utelukker du nok ganske mange. Flørt med menn, og ta d som d kommer. Lykke til.
Petra75 Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Slutt å let - du finner noen når du minst venter det Anonymous poster hash: 19efb...bc0 Hvor lenge skal man avvente før man begynner å lete igjen? Eller skal man bare lene seg tilbake - kanskje han dukker opp når jeg bikker 80? 2
Christiania_Oslo Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Hvorfor er det så viktig å finne den rette egentlig? Og hvem er den rette? For det virker som om mange dater så mye, men ting gjør at det ikke klaffer. Tenker at dette ofte er småting som egentlig ikke burde bety så mye, men som blir blåst opp til å bli store ting, så de fortsetter å lete på den rette. Det er mange "rette"der ute, men mange blir oversett pga små ubetydelige ting. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 Ville prøvd andre utesteder en der dere pleier å henge sammen med en god venninne som er i samme båt. Ikke gå på typisk "sjekkesteder" eller ONS steder som jeg kaller dem. Gutter der er nok på jakt etter noen å pule på. Prøv mer seriøse steder der kanskje guttene er 25+. Så venter dere på at gutter sjekker dere opp. Så holder du litt igjen og gir ikke opp blomsten på første date. Anonymous poster hash: 2e602...92c
Gjest Mythic Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Det blir helt feil å si at ingen gutter i den alderen er ute etter noe seriøst. Jeg har en sønn som er like gammel som deg, TS, og både han og kameratene hans er i langvarige forhold, eller ønsker seg kjæreste. Min eldste sønn og hans kamerater var også likedan, og jeg ser det samme blant kolleger tidlig i 20-åra, så å si at alle 22-23 åringer er useriøse, blir helt feil.
Miklo Velka Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Det er mange "rette"der ute, men mange blir oversett pga små ubetydelige ting. Det er ikke lett for oss nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå