AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Og blitt gravide? Hvordan gjorde dere det i så fall? Det funker ikke helt med såkalt pliktsex for oss så derfor vurderer vi å prøve dette i stedet. Vil gjerne høre andres erfaringer Anonymous poster hash: 5fbae...f74
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Bruk et sterilt glass/engangsbeger som mannen din kommer i. Kjøp deg sprøyter på apoteket som du umiddelbart fyller med sæden og sprøyter inn i deg selv. Lange (ikke for lange da) tynns sprøyter syntes jeg funket best. Vi prøvde i ca 5 mnd før den satt. Lykke til Anonymous poster hash: e5838...9f2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Er dette slik at man kontakter menn som tilbyr denne tjenesten og de kommer på døra med varene? Så en dokumentar om dette på tv og det var jo endel som drev med det. Anonymous poster hash: 2c693...8be
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Er det bedre å pliktrunke i et glass? Da kan man jo like gjerne ha pliktsex på vanlig måte tenker jeg.. Er jo ikke akkurat som man kan spare sæden over flere dager uansett, den dør rimelig fort etter utløsning med mindre man har et laboratorium med flytende nitrogen og fullt utstyr i garasjen selvsagt. Anonymous poster hash: 18b04...590 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Er det bedre å pliktrunke i et glass? Da kan man jo like gjerne ha pliktsex på vanlig måte tenker jeg.. Er jo ikke akkurat som man kan spare sæden over flere dager uansett, den dør rimelig fort etter utløsning med mindre man har et laboratorium med flytende nitrogen og fullt utstyr i garasjen selvsagt. Anonymous poster hash: 18b04...590 Selvfølgelig er det bedre, fordi sex da ikke gjøres til en kjip ting mellom to kjærester. Det er ikke koselig å presse seg til sex når det er dårlig stemning eller begge er slitne. Vi hadde et veldig bra sexliv, men opplevde likevel at det kunne være kjipt de gangene vi hadde 1 time å gjøre det på for ikke å kaste bort den syklusen, og vi hadde kranglet og helst ikke ville være i samme etasje engang. Det var en gang jeg rett og slett følte at jeg prostituerte meg for å få den sjansen. Og vi har normalt sex hver dag vi har mulighet.Anonymous poster hash: 77954...ca4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Selvfølgelig er det bedre, fordi sex da ikke gjøres til en kjip ting mellom to kjærester. Det er ikke koselig å presse seg til sex når det er dårlig stemning eller begge er slitne. Vi hadde et veldig bra sexliv, men opplevde likevel at det kunne være kjipt de gangene vi hadde 1 time å gjøre det på for ikke å kaste bort den syklusen, og vi hadde kranglet og helst ikke ville være i samme etasje engang. Det var en gang jeg rett og slett følte at jeg prostituerte meg for å få den sjansen. Og vi har normalt sex hver dag vi har mulighet.Anonymous poster hash: 77954...ca4 Men vil mannen da føle seg noe bedre om han må pliktrunke i et glass? Skal de føles mindre som prostitusjon for han? Anonymous poster hash: 5b596...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Men vil mannen da føle seg noe bedre om han må pliktrunke i et glass? Skal de føles mindre som prostitusjon for han?Anonymous poster hash: 5b596...0c3 Det var faktisk mannen sitt forslag å prøve inseminering. TSAnonymous poster hash: 5fbae...f74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Er det bedre å pliktrunke i et glass? Da kan man jo like gjerne ha pliktsex på vanlig måte tenker jeg.. Er jo ikke akkurat som man kan spare sæden over flere dager uansett, den dør rimelig fort etter utløsning med mindre man har et laboratorium med flytende nitrogen og fullt utstyr i garasjen selvsagt. Anonymous poster hash: 18b04...590 For oss så kan dette fungere som en bedre løsning, men det vet vi jo ikke før vi har prøvd. Sæden overlever i en eller to timer etter utløsning, det er vel plenty of time til å få inseminert den. TSAnonymous poster hash: 5fbae...f74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Bruk et sterilt glass/engangsbeger som mannen din kommer i. Kjøp deg sprøyter på apoteket som du umiddelbart fyller med sæden og sprøyter inn i deg selv. Lange (ikke for lange da) tynns sprøyter syntes jeg funket best. Vi prøvde i ca 5 mnd før den satt. Lykke til Anonymous poster hash: e5838...9f2 Takk for svar. Er veldig spent på om det kommer til å fungere Anonymous poster hash: 5fbae...f74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Selvfølgelig er det bedre, fordi sex da ikke gjøres til en kjip ting mellom to kjærester. Det er ikke koselig å presse seg til sex når det er dårlig stemning eller begge er slitne. Vi hadde et veldig bra sexliv, men opplevde likevel at det kunne være kjipt de gangene vi hadde 1 time å gjøre det på for ikke å kaste bort den syklusen, og vi hadde kranglet og helst ikke ville være i samme etasje engang. Det var en gang jeg rett og slett følte at jeg prostituerte meg for å få den sjansen. Og vi har normalt sex hver dag vi har mulighet.Anonymous poster hash: 77954...ca4 Nettopp! TSAnonymous poster hash: 5fbae...f74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Himmel og hav! Et barn skal vel bli til i kjærlighet på en naturlig måte og ikke ved at mannen leverer litt sperm i et glass og at kvinnen inseminerer seg selv.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Selvfølgelig er det bedre, fordi sex da ikke gjøres til en kjip ting mellom to kjærester. Det er ikke koselig å presse seg til sex når det er dårlig stemning eller begge er slitne. Vi hadde et veldig bra sexliv, men opplevde likevel at det kunne være kjipt de gangene vi hadde 1 time å gjøre det på for ikke å kaste bort den syklusen, og vi hadde kranglet og helst ikke ville være i samme etasje engang. Det var en gang jeg rett og slett følte at jeg prostituerte meg for å få den sjansen. Og vi har normalt sex hver dag vi har mulighet.Anonymous poster hash: 77954...ca4 Og hvis det er så dårlig stemning og mye krangling at man ikke vil ha sex så bør man kanskje heller ikke få barn.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Og hvis det er så dårlig stemning og mye krangling at man ikke vil ha sex så bør man kanskje heller ikke få barn.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 Kutt ut da. Alle par krangler innimellom. Er du så jævla perfekt du eller? Anonymous poster hash: 5fbae...f74 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Himmel og hav! Et barn skal vel bli til i kjærlighet på en naturlig måte og ikke ved at mannen leverer litt sperm i et glass og at kvinnen inseminerer seg selv.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 Jeg er enig i det, men for oss så gikk av ulike årsaker dessverre ikke det. Så alternativet hadde vært å få hjelp på sykehus. Da synes jeg det er bedre å prøve en stund hjemme først. Vil tro det er mindre belastende for alle parter (og billigere for samfunnet).Anonymous poster hash: e5838...9f2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Mye rart man leser her inne. Ha ha.Anonymous poster hash: 9c63a...c06
miore Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Himmel og hav! Et barn skal vel bli til i kjærlighet på en naturlig måte og ikke ved at mannen leverer litt sperm i et glass og at kvinnen inseminerer seg selv.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 Flaks for deg at du har oppskriften for hvordan barn blir til. Prøverørs- eller inseminasjonsbarn blir tydeligvis ikke til, ut fra din definisjon.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Og hvis det er så dårlig stemning og mye krangling at man ikke vil ha sex så bør man kanskje heller ikke få barn.Anonymous poster hash: cc3a4...5d9 Og for slike "hyggelige" brukere som deg tok jeg meg bryet med å skrive at vi normalt har sex daglig. Men det var pendling i bildet, og ofte lang reisevei for å få gjort det nødvendige midt i uka, og helst skulle få gjort det innen 1 time og snu igjen. Det påvirket oss mye å føle at vi var nødt, begge følte det ikke ble lystbetont, jeg trengte glidemiddel og han følte at jeg ikke hadde lyst på ham, bare for befruktningen skyld osv. Har en da en uenighet gående i tillegg, så er det vanskelig å komme i stemning. Kanskje du mener at det er et dødsdømt forhold om en ikke er klar for sex 100% av tiden, men det sier mer om deg enn det sier om oss som par. Og hvor stress dette er for par som har sjeldnere sexlyst enn oss kan jeg bare forestille meg.Anonymous poster hash: 77954...ca4 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 Jeg spurte etter erfaringer på dette området, ikke fordommer. Så takk til dere som har gitt meg et ordentlig svar. TSAnonymous poster hash: 5fbae...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå