Coala Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er invitert til innflytningsvors hos en venninne av kjæresten min. I den anledning føler jeg at jeg må ha med en liten gave. Jeg har truffet hun et par ganger, men kan ikke akkurat si at jeg kjenner henne. Ettersom jeg egentlig ikke kjenner henne, så er jeg utrolig usikker på hva jeg skal gi og hvilken prisklasser jeg skal ligge i. Jeg har selv tenkt på en flaske vin eller blomst.. Hun er forresten i begynnelsen av 20-årene. Jeg kommer mest sannsynlig til å gå alene, da kjæresten skal jobbe. Tviler på at han kommer til å være med på en gave dersom han ikke blir med, og særlig flink med sånt er han heller ikke... Blir glad for alle tips og innspill! :-)
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 En agurk. Pakk den inn i gavepapir.
VampireLadyXXL Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Radio dorullholder og tre ruller med dopapir. Du kan takke meg seinere. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Duftlys! Anonymous poster hash: 3147e...36f
Trygve81 Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 En lettstelt potteplante er en god ide. Kanskje heller en grønn plante enn en blomst. Fredsliljer er veldig lette å stelle med og veldig takknemlige potteplanter.
alabaster Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Støtter forslaget om potteplante! Mye hyggeligere enn blomster. Hvis det ikke er så lenge siden hun flyttet hjemmefra, bør du kanskje velge en som har en potte også, i tilfelle hun ikke har det liggende. Hvis ikke blir vin stort sett godt mottatt. Ikke veldig personlig kanskje, men så kjenner du henne ikke så godt heller. Kanskje noe musserende for å feire boligen?
Belima Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Hva med en nydelige løkplante? Kjøp feks perleblomst og to-tre små glass med stett i en bruktbutikk. Vask av all jorden på løkene og sett løkene i glassene. Knyt en sløyfe av bast eller lignende rundt stetten.
pippip Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 En grønn plane, orkide, blomsterbukett eller vin er sikre vinnere som de aller fleste vil bli glade for. Et ekstra pluss hvis det følger med potte til plantene. Og en flaske procecco er jo alltid populært. Du får det også i alle prisklasser så du slipper å blakke deg Jeg tror jeg ville lagt meg på 100-130kr siden dere er unge og ikke så nære venner. Hvis du har ikea i nærheten har de billige planter med potter. Ikke kjøp noen form for interiørting med mindre du har stålkontroll på hva hun liker. Jeg har fått flere grusomme telysglass, servietter, kurver og liknende i innflytningsgaver som bare blir liggende ubrukt i skap fordi det absolutt ikke er min stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå