Gjest princess123 Skrevet 16. februar 2015 #1 Del Skrevet 16. februar 2015 JEG DØR. JEG HAR FAEN MEG NESTEN SVART HÅR, HELTVETTE. Noen tips? Kanskje det blir lysere etter jeg vasker det? fargen min i utgangspunktet var rødbrun og lyst, men ville ha en kald farge fremfor rød og varm.. Stod at jeg skulle ha fargen i 30 minutter, men etter 20 min så det så mørkt ut at jeg skylte det ut da... ennå er håret mitt nesten svart. faen i helvette altså Noen som vet om noen andre metoder for å få det lysere uten å måtte gå til innkjøp av bleking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #2 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg får også mye mørkere hår enn det som står på pakken. Har heldigvis lært etterhvert, men har lært det på den "harde" måten selv. Mye av fargen slipper i vask, spesielt de første gangene du vasker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 16. februar 2015 #3 Del Skrevet 16. februar 2015 Hvilket fargenummer stod det på pakken? Var det minicolor eller permanent hårfarge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princess123 Skrevet 16. februar 2015 #4 Del Skrevet 16. februar 2015 Permanent farge tror jeg, husker ikke fargenummeret desverre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 16. februar 2015 #5 Del Skrevet 16. februar 2015 Åå, farging blir som regel alltid mørkere enn det som blir vist på pakken Det har jeg erfart når jeg står på jobb og kunder forteller. Ei jeg kjenner bruker nr 6 Loreal Exellence, og den ser ut som en nr 3-4.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16. februar 2015 #6 Del Skrevet 16. februar 2015 Bruk en renseshampo eller en lavprisshampo og vask håret noen ganger.Da vil du få av en del farge ihvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Del Skrevet 16. februar 2015 Når jeg vil ha mørkebrunt hår, så kjøper jeg fargen som heter lysbrun. Da blir den alltid som jeg vil. Anonymous poster hash: 307d4...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Del Skrevet 16. februar 2015 JEG DØR. JEG HAR FAEN MEG NESTEN SVART HÅR, HELTVETTE. Noen tips? Kanskje det blir lysere etter jeg vasker det? fargen min i utgangspunktet var rødbrun og lyst, men ville ha en kald farge fremfor rød og varm.. Stod at jeg skulle ha fargen i 30 minutter, men etter 20 min så det så mørkt ut at jeg skylte det ut da... ennå er håret mitt nesten svart. faen i helvette altså Noen som vet om noen andre metoder for å få det lysere uten å måtte gå til innkjøp av bleking? Det er sånn hjemmefarge er... Kardinalfeil nr 1: det funker dårlig å gå fra varmt til kald farge. Da må man avfarge først. Kardinalfeil nr 2: når man har farget og bleket håret er det ofte tørt og trekker til seg mer farge enn man ønsker. Been there, done that. Vet det er kjipt og en dårlig trøst, men det vaskes en del ut i starten. PS: Ikke gå for kardinalfeil nr 3 og prøv å bleke det nå. Anonymous poster hash: abce6...bc6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princess123 Skrevet 16. februar 2015 #9 Del Skrevet 16. februar 2015 Uff.. visste at farge blir mørkere i virkeligheten, derfor kjøpte jeg lysere enn jeg vil ha + at jeg hadde den i kortere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2015 #10 Del Skrevet 16. februar 2015 Mye vaskes ut på noen vask, så slapp av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16. februar 2015 #11 Del Skrevet 16. februar 2015 Når jeg vil ha mørkebrunt hår, så kjøper jeg fargen som heter lysbrun. Da blir den alltid som jeg vil. Anonymous poster hash: 307d4...4ac Samme her.Noen ganger er til og med mørk blond (nr. 7 på skalaen) mer enn mørk nok også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princess123 Skrevet 18. februar 2015 #12 Del Skrevet 18. februar 2015 fyfader ass, det er som å kjøpe hvit husmaling også blir huset lilla. dritt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princess123 Skrevet 18. februar 2015 #13 Del Skrevet 18. februar 2015 jeg går rundt og ser ut som en jævla dust, haha!! svart hår er lite flatterende hvis man ikke kler det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2015 #14 Del Skrevet 18. februar 2015 Askeblond skal ikke bli svart uansett. Ville gått til butikken og klaget, hvilket merke er det? Du kan også ha vært max uheldig og påført feil farge, dvs det kan ha ligget feil farge i pakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 18. februar 2015 #15 Del Skrevet 18. februar 2015 Askeblond skal ikke bli svart uansett. Ville gått til butikken og klaget, hvilket merke er det? Du kan også ha vært max uheldig og påført feil farge, dvs det kan ha ligget feil farge i pakken. Mhm! Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen så pleide noen av jentene på skolen å bytte hårfargene i eskene. Etter det sjekker jeg alltid eskene om de inneholder det de skal, har heldigvis aldri funnet feil, men ofte funnet esker som mangler deler av innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2015 #16 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg har gjort det til en vane å sjekke nr på pakken opp i mot nr på fargetuben. Det stemmer alltid men man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #17 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg har gjort det til en vane å sjekke nr på pakken opp i mot nr på fargetuben. Det stemmer alltid men man vet jo aldri. Står det ikke også i bruksanvisningene at man må sjekke at det er riktige nummere på tingene i esken da? Uansett, ts, du kan vaske håret med for eksempel sunlight sepe. Den fjerner en del farge. Eller så kan du jo kjøpe colorb4 på cubus, men det er en prøve-feile metode, umulig å si om den vil virke. Anonymous poster hash: 7f675...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 18. februar 2015 #18 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Vil anbefale colorb4 fra Cubus jeg også, har prøvd den ved to anledninger og begge gangene har den på magisk vis gitt meg utgangspunktet tilbake! Er ikke bleking i den, så litt uvisst hvorfor det funker, men har altså funket på meg to ganger. Verdt å prøve :-) Til info: jeg gikk fra mørkeblondt/lysebrunt til mellomblondt :-) Endret 18. februar 2015 av Unika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princess123 Skrevet 18. februar 2015 #19 Del Skrevet 18. februar 2015 colorb4, er det noe som liksom fjerner hårfargen jeg har putta i håret for to-tre dager siden? og fungerer det som en shampoo, bleking, avfarging? med tanke på påføring osv. mener jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2015 #20 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg lurer også på hva colorb4 er for noe? Hvordan kan håret avfarges uten å blekes? Jeg har mellombrunt farget hår, vil det bli lysebrunt om jeg bruker denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå