AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei! Jeg er på jakt etter en fin parkas til bruk mellom vinter og vår. Merker allerede, på litt varmere dager, at dunjakken min blir for varm og ullkåpen duger bare ikke helt. Vil så gjerne ha en fin parkas, men vet ikke hva eller hvilken. Er nokså merkebevisst (dvs ikke av å VISE merket, men av kvalitet, jeg liker at klær varer i lange tider) men jakken trenger likevel ikke være styggdyr. og jeg har en klassisk/sporty stil. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 25382...223
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 http://www.oasis-stores.com/charlie-lightweight-parka/jackets-&-coats/oasis/fcp-product/3930019219 Anonymous poster hash: f9374...3ad
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Huff, MÅ det være en parkas? Det finnes så mange andre alternativer. Anonymous poster hash: 9c307...b63
Gjest Tigress Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Eg ville til vanleg tilrå ein Über Spectra, men eg trur dei er utselde mest overalt. Eg trur somme av dei utanlandske nettstadane har dei i alle fall i M.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Huff, MÅ det være en parkas? Det finnes så mange andre alternativer. Anonymous poster hash: 9c307...b63 Det må ikke være en parkas, kom gjerne med innspill om andre type jakker Den fra Oasis var knallfin Og jeg skal sjekke det du sier, Tigress, men høres vanskelig ut....jeg trenger uansett en L ... Anonymous poster hash: 25382...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå