Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 :o :o Nå er det jaggu farlig å gifte seg og nå :o Egentlig så skal du bare være glad du er singel Sandman http://pub.tv2.no/nettavisen/helse/article263753.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. august 2004 #2 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #3 Del Skrevet 11. august 2004 Og alt dette i Vårt Land! Bokstavelig talt: Djiizeezzz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #4 Del Skrevet 11. august 2004 Tror faktisk dette er en avis som er undervurdert jeg, funderer på om jeg skal legge en link inn på bryllups forumet- Tenkt på alle disse stakkars menneskene jeg redder fra undergangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #5 Del Skrevet 11. august 2004 - Tenkt på alle disse stakkars menneskene jeg redder fra undergangen Nåja, du redder dem kanskje fra altergangen, men ifølge Vårt Land kommer vel undergangen av helt andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. august 2004 #6 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #7 Del Skrevet 11. august 2004 Nåja, du redder dem kanskje fra altergangen, men ifølge Vårt Land kommer vel undergangen av helt andre ting... Du er bare helt konge Trøffel ( Kong ordspill døper jeg deg herved) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #8 Del Skrevet 11. august 2004 *kremt* Sjefsbridezillaen sniker seg innom med en kommentar Dette sier seg jo selv: - Like viktig som kosen er gode vaner for fysisk aktivitet, og når en blir to blir det også lettare - og mer morsomt........... Mange former for aktivitet vet dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #9 Del Skrevet 11. august 2004 Nå var det trening eller GÅturer de annbefalte her da :fy: tex, og hvis du ikke skal overleve dette her er det best at du hører på ekspertene- Sånne ting som du hadde i tankene er sikkert farlig det og :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #11 Del Skrevet 11. august 2004 nåja..... farlig og farlig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. august 2004 #12 Del Skrevet 11. august 2004 Nå var det trening eller GÅturer de annbefalte her da :fy: tex' date=' og hvis du ikke skal overleve dette her er det best at du hører på ekspertene- Sånne ting som du hadde i tankene er sikkert farlig det og :-? [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. august 2004 #13 Del Skrevet 11. august 2004 .. det er sånn som gjør at man får prise seg lykkelig at man er singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #14 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 12. august 2004 #15 Del Skrevet 12. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå