Gå til innhold

Pretty little liars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man se tv serier gratis, uten innloggning og registrering??? Ser på free-tv-video, men der er det ikke mer enn 5 episoder om dagen. Er for tiden sykemeldt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned? :P

Det er faktisk ikke et alternativ. Eller du kan laste ned Popcorn time, men det er også like ulovlig som å laste ned fra Piratebay.

Hvis du ikke vil dette, må du fint se deg nødt til å vente.

Anonymous poster hash: 4fa69...573
Skrevet

Last ned? :P

Det er faktisk ikke et alternativ. Eller du kan laste ned Popcorn time, men det er også like ulovlig som å laste ned fra Piratebay.

Hvis du ikke vil dette, må du fint se deg nødt til å vente.

ingen snakker om å laste ned, hva slags planet er du fra?

Her kan du se så mye du vil ratis, uten innlogging eller registrering.

http://watchtvlinks.sx

Anonymous poster hash: f3f3d...0d4

• Liker 1
Skrevet

Er det innenfor å streame? Også veldig redd for noe skikkelig virusgreier som alle advarer meg sånn mot.

Venter på siste sesong av PLL selv, tar tid før den kommer på Netflix hvertfall.

Skrevet

ingen snakker om å laste ned, hva slags planet er du fra?

Her kan du se så mye du vil ratis, uten innlogging eller registrering.

http://watchtvlinks.sx

:O tydeligvis ikke fra samme planet som deg.

Dette visste jeg ikke om, så takk. Lol. Jeg er litt noob skjønner jeg.

*bøyer meg i støvet*

Skrevet

ingen snakker om å laste ned, hva slags planet er du fra? Her kan du se så mye du vil ratis, uten innlogging eller registrering. http://watchtvlinks.sx Anonymous poster hash: f3f3d...0d4

Men man kommer direkte til en annen side som krever innlogging :/

Skrevet

du må trykke den vekk, er bare en popup, og du trenger forøvrig ikke logge deg inn på den siden som popper opp heller for å streame :P

Skrevet

:O tydeligvis ikke fra samme planet som deg.

Dette visste jeg ikke om, så takk. Lol. Jeg er litt noob skjønner jeg.

*bøyer meg i støvet*

du virker jo veldig lite i tiden når du ikke aner hva streaming er, god bedring.

• Liker 1
Skrevet

Trykk den vekk, er bare popup. Den andre siden ligger der jo hele tiden :P Så er det bare å søke på den sieren du vil og trykke seg inn som close and Watch as free user. Den siden som poper opp er også en gratis streaming side som ikke krever innlogging, men noe mer avansert å navigere seg rundt på.

Skrevet

Er det innenfor å streame? Også veldig redd for noe skikkelig virusgreier som alle advarer meg sånn mot.

Venter på siste sesong av PLL selv, tar tid før den kommer på Netflix hvertfall.

Har streama i 6 år, ikke fått virus en eneste gang :P Hvem gidder vel å vente på norsk netflix :P

• Liker 1
Skrevet

du virker jo veldig lite i tiden når du ikke aner hva streaming er, god bedring.

Seriøst? God bedring fordi du tror jeg ikke vet hva streaming er? Da er det heller du som skal ha god bedring.

Jeg sa ikke at jeg ikke visste hva streaming var, jeg bare visste ikke om den siden.

God bedring.

Skrevet

Seriøst? God bedring fordi du tror jeg ikke vet hva streaming er? Da er det heller du som skal ha god bedring.

Jeg sa ikke at jeg ikke visste hva streaming var, jeg bare visste ikke om den siden.

God bedring.

du burde kanskje lese det du skrev selv, virket ikke som du visste at det gikk an å streame, at det bare var mulig å laste ned, og det kunne man ikke - man måtte pent vente. :fnise: #koko

Skaff deg dine egne argumenter, God bedring frøken sinnatagg! :fnise::fnise::fnise::danse:

• Liker 1
Skrevet

Har streama i 6 år, ikke fått virus en eneste gang :P Hvem gidder vel å vente på norsk netflix :PAnonymous poster hash: f3f3d...0d4

Har am. versjon, da, men uansett hadde det vært greit å streame noen ganger. :)

Hvilke sider bruker du, eller hvilke sider regnes som safe? Og er fortsatt usikker på om det egentlig er innenfor, som lovlig, å streame fra slike sider?

Skrevet

Hola Better Internet. Alle episodene ligger inne på Netflix UK.

Anonymous poster hash: fa975...89f
Skrevet

du burde kanskje lese det du skrev selv, virket ikke som du visste at det gikk an å streame, at det bare var mulig å laste ned, og det kunne man ikke - man måtte pent vente. :fnise: #koko

Skaff deg dine egne argumenter, God bedring frøken sinnatagg! :fnise::fnise::fnise::danse:

Det er sånne som deg som forsurerer og ødelegger KG. Oppføre seg som ei skikkelig lørve uten noen som helst grunn.

Anonymous poster hash: ce344...b8a

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å svare på den måten der? Føler du deg litt bedre med deg selv når du får slengt fra deg litt shit på andre?

Skrevet

Jeg laster ned fra kickass.to. Synes det er bedre kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...