AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Har blitt invitert på kaffi av en fyr på tinder jeg har snakket litt med. Har litt sosial angst og får sånn ANGST av bare tanken på å møte han. Det som gjør angsten verre er at jeg tenker at eg må ha selvtilit for å virke tiltrekkende. Noe jeg ikke har i møte med nye mennesker. Det gjør det også tusen ganger verre at han er kjekk og jeg liker han. Slutter rett og slett å tenke rasjonelt i slike situasjoner. Har lyst å møte han, men den sosiale angsten min skriker nei. Vil han automatisk synes jeg ikke er tiltrekkende om jeg er usikker på meg selv? Anonymous poster hash: 67479...c62
Gjest EspenAskeladd Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Bare du ikke virker needy kan litt usikkerhet til og med være søtt. Møt opp, ta med deg erfaringen. Drit i hvordan det går 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 usikkerhet er ikke så viktig for meg på første date. Kan være positivt at jenta ikke er helt komfortabel med å date fremmede menn. Bra trening for den sosiale angsten din, neste gang blir det lettere. Mange fisk i have denne karen er ikke spesiell sånn sett. Anonymous poster hash: 69ecb...312
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Mange menn synes det er sjarmerende med jenter som rødmer og er sjenert. Det å være nervøs viser at du faktisk er interessert i at han skal like deg. For mye selvtillit kan være like ille som sjenanse. Da kan du fremstå som selvgod og oppesen, eller litte granne avskrekkende. Jeg har selv slitt voldsomt med sosial angst, og vet hvordan det kan være. Prøv å fokusere så mye som mulig på den andre personen, så du får mindre tid til å tenke negative ting om deg selv. Om du er redd for å ikke ha noe å snakke om, tenk igjennom samtaleemner på forhånd. Les samtlige av dagens nettaviser, så du ihvertfall kan ty til nyheter om ikke annet. Finn noen åpne spørsmål som gjør at han tar seg av pratingen, mens du selv kan sitte og lytte intenst (slik at du IKKE sitter og tenker drit om deg selv..). Anonymous poster hash: dd4a1...56d
Gjest Minesveiper Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Vil han automatisk synes jeg ikke er tiltrekkende om jeg er usikker på meg selv? Anonymous poster hash: 67479...c62 Neida Sikkert litt nervøs han også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå