Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ e i en barnefordelings sak med far til mitt barn på 9 måneder, vi har begge ny kjæreste.

Jeg har hormonspiral men den har sviktet og jeg er gravid, hvordan innvirkning vil det ha på saken at jeg er gravid?

Han som jeg er sammen med nå er en jeg har kjent siden jeg var 12 år.

Så ikke en jeg bare har funnet..

Far til barne søker om full omsorg for barne men vi bor på hver vår side av lande..

Jeg bor i egen leilighet bynne på jobb i mars og lille bynne i barnehagen neste mandag.

Jeg vil rett og slett bare vite om det er trygt for meg å fortsette graviditeten min eller burde jeg ikke i frykt for og bli tatt fra det barne jeg hAr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er ved dine fulle fem vil far aldri få hovedomsorgen for en baby på 9mnd. At du er gravid spiller ingen rolle. Det handler om barnets beste og det er å bo hos den barnet har bodd hos siden fødsel. Du ammer kanskje fortsatt? Det spiller også en rolle.

Ingen dommer vil flytte en baby fra den omsorgsgiveren babyen alltid har bodd hos, så lenge denne omsorgsgiveren er oppegående.

Å rive en baby opp fra den omsorgsgiveren babyen har kjent siden fødsel er ikke barnets beste. Hva som er fars beste er ikke førsteprioritet.

(for ordens skyld: saken er den samme om baby hadde bodd hos far siden fødsel. da ville mors beste vært underordnet og barnets beste ville vært å bli hos far om noen skulle 'kicke' på det)

Anonymous poster hash: 185d8...a24

• Liker 2
Skrevet

(for ordens skyld: saken er den samme om baby hadde bodd hos far siden fødsel. da ville mors beste vært underordnet og barnets beste ville vært å bli hos far om noen skulle 'kicke' på det)

Barnet bor ALDRI, i 0% av tilfellene hos far siden fødselen, derved vil "barnets beste" som du så pent putter det alltid være i mors favør, uavhengig.

Anonymous poster hash: c7417...b47

• Liker 1
Skrevet

Barnet bor ALDRI, i 0% av tilfellene hos far siden fødselen, derved vil "barnets beste" som du så pent putter det alltid være i mors favør, uavhengig. Anonymous poster hash: c7417...b47

Jeg vet om 2 fedre som har hatt barna siden fødsel, men det blir en avsporing. Det var mest som en tilføyelse om at kjønn ikke er viktig, men barnets opprettholdelse av stabilitet hos den barnet alltid har bodd hos er det viktigste - uansett om omsorgspersonen er mor eller far.

Barnets beste og å opprettholde status quo så lenge omsorgspersonen er god er det viktigste. Mor og far kommer i andre rekke.

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Minner på at man skal bruke skriftspråk på forumet mht forumets regler.

Bond, forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...