AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Tok en trst føre helgen, ingen strek.. har testet jevnig siste 2-3 mnd uten noen positiv. Idag var det en svak men tydelig strek.. Nå var jeg ganske sikker fordi jeg har nemlig fått hovne pupper & kan klemme ut en dråpe "melk" allerede. Dette er mitt 2 barn så har lest det kan skje men ikke så tidlig som jeg regner ut jeg er på vei. typ 2-3 uker. Hadde mensen for under 1 mnd siden. Kan det være jeg er lenger på vei eller ville da den testen føre helgen og vist strek? Jeg vet når jeg har hatt sex og, det var forrige helg men jeg MÅ da være mere enn 1 uke ellers ville det vel ikke kommet positivt på testen? Anonymous poster hash: b0845...9df
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Hovedrehelen er vel at testen blir positiv 14 dager etter el. Gratulerer med svangerskap. Ta en cb digital med ukesindikator å se hva den viser
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Hovedrehelen er vel at testen blir positiv 14 dager etter el. Gratulerer med svangerskap. Ta en cb digital med ukesindikator å se hva den viser ja de går vel opp til 3 + bare men kan jo det ja. Så det er da med andre ord mulig at jeg ble gravid forrige lørdag 1 uke og 2 dager siden?? Anonymous poster hash: b0845...9df
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 ja de går vel opp til 3 + bare men kan jo det ja. Så det er da med andre ord mulig at jeg ble gravid forrige lørdag 1 uke og 2 dager siden??Anonymous poster hash: b0845...9df Jeg er ingen ekspert. Men om cb viser 3+ er du 5 uker på vei. Du skal regne 2 uker lenger på slike tester.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er ingen ekspert. Men om cb viser 3+ er du 5 uker på vei. Du skal regne 2 uker lenger på slike tester. okei takk for svar iallfall Anonymous poster hash: b0845...9df
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 ja de går vel opp til 3 + bare men kan jo det ja. Så det er da med andre ord mulig at jeg ble gravid forrige lørdag 1 uke og 2 dager siden??Anonymous poster hash: b0845...9df Jeg fikk positiv test 10 dager etter eggløsning, så 9 dager bør jo gå det også.Anonymous poster hash: 9152f...50d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 ja de går vel opp til 3 + bare men kan jo det ja. Så det er da med andre ord mulig at jeg ble gravid forrige lørdag 1 uke og 2 dager siden??Anonymous poster hash: b0845...9df Jeg fikk positiv test 10 dager etter eggløsning, så 9 dager bør jo gå det også.Anonymous poster hash: 9152f...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå