Gå til innhold

Feriepenger, spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ser ut til at jeg snart kommer til å si opp jobben min for å flytte hjem og etter hvert begynne i ny jobb der.

jeg jobber nå i matbutikk, og eneste måten jeg kan flytte hjem på nå snart er om jeg får utbetalt feriepengene mine når jeg slutter. er det noen som veit reglene for sånt? jeg veit at vi ikke kan be om å få de utbetalt før sommerlønna når vi jobber der, men det er kanskje anderledes når man slutter i jobben?

Anonymous poster hash: 2d32a...771
Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Den som slutter, skal ha utbetalt de feriepengene som er opptjent fram til sluttdato. Utbetalingen skal normalt skje siste lønningsdag før fratreden'

Anonymous poster hash: a0e96...1d1

• Liker 1
Skrevet

'Den som slutter, skal ha utbetalt de feriepengene som er opptjent fram til sluttdato. Utbetalingen skal normalt skje siste lønningsdag før fratreden'

Anonymous poster hash: a0e96...1d1

hva vil det si?

vi har utbetaling siste virkedag hver mnd. de regner lønnen fra 15. til 15. i hver mnd. jeg jobber ut mars feks, får en lønning i slutten av mars, men vil også få noen "rester" i slutten av april. er det mars lønningen som vil bli siste lønningsdag før fratreden?

Anonymous poster hash: 2d32a...771

Skrevet

Feriepengene skal utbetales på den siste lønna du mottar fra arbeidsgiver. Du må høre med regnskapskontoret.

Anonymous poster hash: 0deff...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...