AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg føler jeg har prøvd alt! Jeg har til og med fullført 2 kurer med roaccutan (drittkur, heftig som fy for kroppen, ble kvisefri en periode, så kom alt tilbake) Har prøvd antibiotikakurer, diverse salver på resept. Jeg er bare SÅ lei! En ting er å ha kviser og uren hud når man er i pubertet/ung voksen, men jeg nærmer meg 30 og har det fremdeles! Det får mye ut over selvtilliten! None som har tips? Jeg tar gledelig imot!!! Jeg har heldigvis ikke store og betente, men småkviser og blank og feit i huden :-(Anonymous poster hash: 105e9...8ed
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Har du testet skikkelig hudpleie? Hos meg løsnet det litt da jeg innså jeg hadde svært sensitiv og fuktfattig hud, og ikke fet. Anonymous poster hash: 3dcbc...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Det som hjalp meg var nattlysolje og høyt inntak av sunt fett (nøtter, fet fisk, avokado etc). Anonymous poster hash: 7eeda...7bf
Snorkfrøken_ Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Vet om flere som har prøvd ALT, men som etter tips prøvde tea tree oil- serien til The Body Shop. Huden deres har blitt veldig mye bedre! Anbefaler den sterkt. De har masse forskjellige produkter som renser huden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Vet om flere som har prøvd ALT, men som etter tips prøvde tea tree oil- serien til The Body Shop. Huden deres har blitt veldig mye bedre! Anbefaler den sterkt. De har masse forskjellige produkter som renser huden. Den gjorde vondt verre for meg...Anonymous poster hash: 3dcbc...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Hva med å teste p-piller? Eneste som fungerer på meg Er over 30, og har en pillepause nå (ville over på p-sprøyte fordi jeg kan være litt glemsk med pillene) men ser selv nå som sprøyte-hormonene er helt ute, at huden min er like fæl som når jeg var i puberteten... Så er bare å komme seg tilbake på pilla fort som f.. Anonymous poster hash: 2d759...d6d
Trygve81 Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Jeg brukte tetracyclin på resept i ca. 2 år da jeg var i slutten av tenårene. Kvisene har egentlig aldri kommet tilbake etter det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Jeg kan ikke bruke p-piller dessverre pga leiren mutasjon. :-/ før jeg visste at jeg hadde det gikk jeg på diane og det hjelp veldig for huden min! Tetracykliner har keg prøvd...:-( Anonymous poster hash: 513c7...2ba
lemon-aid Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Har du prøvd isotretinoin/roaccutane? Det skal kunne ta knekken på det.
A.s Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Rens huden med scott mathisens hudvann. Kjøpes på apoteket, du må spørre etter det. Reddet meg!
venus_ Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Har du prøvd isotretinoin/roaccutane? Det skal kunne ta knekken på det. Hun skriver jo at hun har hatt to kurer. Ts, hva er det du har prøvd i tillegg til iso og tetracycliner?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Prøvd å kutte ut meieriprodukter? Anonymous poster hash: 69042...507
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Har du prøvd isotretinoin/roaccutane? Det skal kunne ta knekken på det. I følge hovedinnlegget har hun forsøkt en slik kur 2 ganger. Anonymous poster hash: 3dcbc...0a2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Sikker på at du tilfører huden din nok fukt? Jeg hadde betente kviser i tenårene som forsvant med p-piller som jeg gikk på til jeg var rundt 20. Men nupper/småkviser og blank hud slet jeg med frem til jeg fant ut at huden min har behov for ekstremt mye fukt og peeling. Anonymous poster hash: 3d5c9...2af
LastSummer Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Har du prøvd å kutte ut all sukker fra kosten din? .. og skikkelige hudpleieprodukter, som mange nevner? Tilfør masse fuktighet (ikke fett) til huden! Kjemisk peeling ved bruk av salisylsyre? f.eks denne som kan brukes hjemme: https://www.skinlaboratory.com/shop/salicylic-acid-20-peel/
Snorkfrøken_ Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Den gjorde vondt verre for meg...Anonymous poster hash: 3dcbc...0a2 Så kjipt
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Rens huden med scott mathisens hudvann. Kjøpes på apoteket, du må spørre etter det. Reddet meg! Er dette noe du renser med etter at du har fjernet sminken med vanlig rens? :-) når merket du bedring? Og var den dyr?Anonymous poster hash: 513c7...2ba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 Sikker på at du tilfører huden din nok fukt? Jeg hadde betente kviser i tenårene som forsvant med p-piller som jeg gikk på til jeg var rundt 20. Men nupper/småkviser og blank hud slet jeg med frem til jeg fant ut at huden min har behov for ekstremt mye fukt og peeling. Anonymous poster hash: 3d5c9...2af Jeg bruker fuktighetskrem morgen og kveld. Problemet er at jeg føler den ikke trekker inn fordi huden i seg selv er så feit, så da blir jeg ekstra blank :-( jeg bruker peeling et par ganger i uken når jeg er i dusjen. Hvilken fruktigjetskrem og peeling bruker du? Anonymous poster hash: 513c7...2ba
Little sister Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Har du hørt om merket Elixsir? Det i kombinasjon med skinoren gjorde min hud veldig bra. Det var en hudlege som anbefalte dette merket, og det er ikke så veldig dyrt heller i forhold til mye annet 👍
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Har du hørt om merket Elixsir? Det i kombinasjon med skinoren gjorde min hud veldig bra. Det var en hudlege som anbefalte dette merket, og det er ikke så veldig dyrt heller i forhold til mye annet Har ikke hørt om det nei! Takk for tips hvor får man kjøpt dette? Hvilke type produkter kombinerte du av elixsir med skinoren? :-) Anonymous poster hash: 513c7...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå