Gå til innhold

anbefale Bb-krem eller CC-krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen her anbefale en god BB- eller CC-krem? Jeg har veldig tørr hud og litt rød huder. Også noen arr fra jeg var liten, men de kan jeg dekke til med concealer.

Har forsøkt Jane Irdale og likte virkelig ikke den.

Anonymous poster hash: 30e90...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Holika Holika Petit BB-krem, spesielt den lilla. Jeg har også tørr hud, og denne er knallgod. Den er forholdsvis dekkende til å være en BB-krem. Det eneste problemet er om du har veldig lys hud; da vil denne være for mørk.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Holika Holika Petit BB-krem, spesielt den lilla. Jeg har også tørr hud, og denne er knallgod. Den er forholdsvis dekkende til å være en BB-krem. Det eneste problemet er om du har veldig lys hud; da vil denne være for mørk.

Jeg har selvsagt veldig lys hud, er stort sett nummer 1 i alle foundationer, så da blir det kanskje for Mørkt?

Skrevet

Jeg har selvsagt veldig lys hud, er stort sett nummer 1 i alle foundationer, så da blir det kanskje for Mørkt?

Det er da ingen selvfølge...

Anonymous poster hash: 3482a...c62

Skrevet

Da blir nok den for mørk, ja. Skin79 sine (den rosa liker jeg best) er fine til lys hud. :)

Skrevet

Det er da ingen selvfølge...

Anonymous poster hash: 3482a...c62

Var ikke ment som at det var en selvfølge, bare at det var litt typisk at den som ble anbefalt som god da likevel ikke vil passe.

• Liker 1
Skrevet

Da blir nok den for mørk, ja. Skin79 sine (den rosa liker jeg best) er fine til lys hud. :)

Har faktisk et par prøver liggende av den, skal teste i morgen.:) bare ikke turt før..

Skrevet

Har faktisk et par prøver liggende av den, skal teste i morgen.:) bare ikke turt før..

Bare ikke bli redd for fargen rett etter påføring. Den er grå. :ler:

Skrevet

Bare ikke bli redd for fargen rett etter påføring. Den er grå. :ler:

Hah, oj det var det godt du sa :)

Gjest Tigress
Skrevet

Missha lagar BB-krem i fleire fargar, og nummer 13 er faktisk for ljos for meg, og eg brukar MAC NC15/NW13... Då snakkar vi elfenbein, altså. Eg trur nok at om du er ein NW10 så bør du framleis kunne bruke denne, altså.

Skin79 har også ein som heiter noko slikt som Snail Nutrition (kvit burk med gullskrift) som er veldig ljos. Eg kan bruke han, men den første halvtimen ser eg ganske sjuk ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...