Teardrop Skrevet 16. februar 2015 #1 Del Skrevet 16. februar 2015 Kan man bruke babyolje som glidemidel uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Del Skrevet 16. februar 2015 Nei. Og olje og evt. Kondom skal ikke kombineres.Anonymous poster hash: 2dfee...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Del Skrevet 16. februar 2015 Ikke hvis dere bruker kondom. Anonymous poster hash: a7ebc...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Del Skrevet 16. februar 2015 Nei. Man skal ikke bruke olje i underlivet. Anonymous poster hash: 2bbcd...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Del Skrevet 16. februar 2015 Hva med tannkrem? Dama er klar og jeg er desp. Anonymous poster hash: f8400...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. februar 2015 #6 Del Skrevet 16. februar 2015 Spytt går fint det også. Olje - babyolje, matolje, bodylotion osv. har fint lite å gjøre i underlivsregionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Del Skrevet 16. februar 2015 Hva med tannkrem? Dama er klar og jeg er desp. Anonymous poster hash: f8400...781 Er du klin galen mann? Anonymous poster hash: 2dfee...cf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Del Skrevet 16. februar 2015 Babyolje går da fint. Brukt det i mange, mange år. Ikke noe problem Anonymous poster hash: bdb31...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 16. februar 2015 #9 Del Skrevet 16. februar 2015 Hva i himmelsens navn er galt med å bruke glidemiddel?!? Du får det på apoteket. Du akn selvfølgelig dille og dulle med handkrem, oil of ulay, babyolje og... talkum for hva jeg bryr meg. Men det finnes altså glidekrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #10 Del Skrevet 16. februar 2015 Hva med tannkrem? Dama er klar og jeg er desp. Anonymous poster hash: f8400...781 Vel, dama er åpenbart ikke klar nok! Anonymous poster hash: 767a3...1a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Del Skrevet 16. februar 2015 Herregud så mange fjortis-svar det var her. Dere veit knapt hva sex inneærer Anonymous poster hash: 5b998...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Del Skrevet 16. februar 2015 Herregud så mange fjortis-svar det var her. Dere veit knapt hva sex inneærer Anonymous poster hash: 5b998...a2b Og hvor er alle de fjortis-svarene du babler om? Anonymous poster hash: 2bbcd...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. februar 2015 #13 Del Skrevet 16. februar 2015 Hva i himmelsens navn er galt med å bruke glidemiddel?!? Du får det på apoteket. Du akn selvfølgelig dille og dulle med handkrem, oil of ulay, babyolje og... talkum for hva jeg bryr meg. Men det finnes altså glidekrem. Og hvis det er for flaut så kan man bestille det anonymt på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #14 Del Skrevet 16. februar 2015 Gynekologen min anbefalte babyolje fremfor glidemiddel. Men bruker man kondom kan man ikke bruke olje, for det løser opp kondomet.Anonymous poster hash: 31db0...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #15 Del Skrevet 16. februar 2015 Spytt går fint det også. Olje - babyolje, matolje, bodylotion osv. har fint lite å gjøre i underlivsregionen. Lol, babyene bruker det i underlivet i alle fall. Anonymous poster hash: 31db0...df2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. februar 2015 #16 Del Skrevet 16. februar 2015 Lol, babyene bruker det i underlivet i alle fall.Anonymous poster hash: 31db0...df2 Babyolje brukes i badevannet til spedbarn. I tillegg finnes det en del babyoljer som er parfymerte, og disse kan føre til hudreaksjoner hos såvel voksne som spedbarn. Dessuten smører man ikke inn vagina/analgangen til et spedbarn med babyolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #17 Del Skrevet 16. februar 2015 Babyolje brukes i badevannet til spedbarn. I tillegg finnes det en del babyoljer som er parfymerte, og disse kan føre til hudreaksjoner hos såvel voksne som spedbarn. Dessuten smører man ikke inn vagina/analgangen til et spedbarn med babyolje. Det brukes også til å fjerne gammel zinksalve i underlivet og for å smøre et beskyttende lag over tørre babystumper, så det ikke blir like utsatt for urin. Gynekologen min anbefalte som sagt babyolje som glidemiddel fremfor glidekrem. Det var bra for slimhinnene, særlig Weleda, som man får på helsekostbutikker. Skjeden har foreløpig ikke tatt skade. Skal oppdatere om det skulle skje en gang Anonymous poster hash: 31db0...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. februar 2015 #18 Del Skrevet 16. februar 2015 Det brukes også til å fjerne gammel zinksalve i underlivet og for å smøre et beskyttende lag over tørre babystumper, så det ikke blir like utsatt for urin. Gynekologen min anbefalte som sagt babyolje som glidemiddel fremfor glidekrem. Det var bra for slimhinnene, særlig Weleda, som man får på helsekostbutikker. Skjeden har foreløpig ikke tatt skade. Skal oppdatere om det skulle skje en gang Anonymous poster hash: 31db0...df2 Ok, da har vi fått motstridende meldinger hos gynekolog, for min sa at babyolje ikke er egnet som glidemiddel. Nå bør jeg vel også legge til at jeg reagerer på vanlig babyolje (til og med Weleda ) med utslett, så det kan være i det henseende gynekologen sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 16. februar 2015 #19 Del Skrevet 16. februar 2015 Tiger balsam er nok det beste. Oljer går helt fint TS, men ikke i kombinasjon med kondom. Ellers kan smør fint benyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soloyo Skrevet 17. februar 2015 #20 Del Skrevet 17. februar 2015 Har ikke desperate anledninger brukt både rapsolje, håndkrem, body lotion, babyolje, krem og sjokoladesaus. Aldri fått noen problemer i etterkant det beste er vel selvfølgelig glidemiddel tilpasset underlivet, men så nøye er det virkelig ikke. Ha det gøy det eneste jeg ikke anbefaler er bodylotion med selvbruning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå