Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et anti-frizz serum. Jeg vil ikke ha olje da jeg får kviser/byller av det (feks maroccan oil) . Jeg har brukt John Frida sitt anti-frizz serum før, men var ikke fornøyd.

Finnes det en balm/lotion eller noe som jeg kan ha i håret før jeg føner det? Og hva skal skal det stå på flaska når jeg handler? Jeg skal til utlandet om kort tid og tenkte å finne noe på feks sephoria eller i en frisørbutikk (håper det er litt billigere der jeg skal)

På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: effa8...7dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker noe så usexy som Natusan for Kids balsamspray. :ler: Det tar seg av min frizz ihvertfall.

Ellers er jeg veldig glad i Pureology Highlight Stylist Gold Definer, selv om jeg ikke har stripet hår. Og så har jeg hørt mye godt om Sebastian Potion 9, men den har jeg ikke prøvd nok til å uttale meg.om.

Skrevet

Jeg sverger til Tigi S-factor smoothing lusterizer. I tillegg er det viktig å ha en god balsam, også der liker jeg veldig godt S-factor smoothing conditioner.

..men det beste du kan gjøre er å kutte ut føninga, og begynne med lufttørking i stedet.

Anonymous poster hash: 19a8a...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...