AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei! Vi rakk ikke legge inn aksjer før el denne syklusen, så jeg er redd håpet er ute for denne gang. Jeg hadde positiv el test morgenen på valentinsdagen og vi hadde sengekos samme kveld. Jeg har alltid el ca 12 timer etter positiv test så jeg vet at egget var like ved å slippe eller allerede hadde sluppet ved samleie. Jeg vet også at man i teorien kan bli gravid selvom spermen ikke lå klart og ventet, MEN han kom så lite den kvelden at jeg føler vi ikke har noen sjans. Han kom så lite at det ikke engang rant noe ut av meg senere og jeg mistenker at han ikke kom i det hele tatt, selvom han sier han gjorde det. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det noen som har blitt gravid ved samleie ca 12 timer etter positiv el test? Og evt noen som har blitt gravid til tross for liten sædavgang? Klamrer meg til håpet selvom jeg har en veldig dårlig følelse på denne pp. Anonymous poster hash: ae834...258 Anonymous poster hash: ae834...258
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Egget lever jo i 24 timer etter at det løsner, så sjansen er jo absolutt til stede. Når jeg ble gravid med førstemann hadde vi sex 36 timer etter positiv eggløsningstest. Nå kan det se ut som jeg er gravid igjen(har fått noen svakt positive tester de sistedagene) og da hadde vi sex samme dag som eggløsningen. Anonymous poster hash: 081e3...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Man har jo ikke el når man ha positiv el test, det skjer vel først 1-2 dager etterpå.Anonymous poster hash: 757f8...edd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Man har jo ikke el når man ha positiv el test, det skjer vel først 1-2 dager etterpå.Anonymous poster hash: 757f8...edd jeg har el samme dag som første positive eltest hver syklus (jeg temper i tillegg), så dette stemmer ikke for alle Anonymous poster hash: cb854...64f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 jeg har el samme dag som første positive eltest hver syklus (jeg temper i tillegg), så dette stemmer ikke for alle Anonymous poster hash: cb854...64f Ok, men for de aller fleste betyr positiv el test bare at kroppen forbereder seg på å slippe egget. Og det vil vanligvis ta 1-2 døgn. Men ingen regel uten unntak!Anonymous poster hash: 757f8...edd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Man har jo ikke el når man ha positiv el test, det skjer vel først 1-2 dager etterpå.Anonymous poster hash: 757f8...edd TS her. Jeg har alltid el på kvelden samme dag som positiv el test. Får positiv test på morgenen, og på ettermiddag/kveld er den negativ igjen. Stemmer også i forhold til mens. Anonymous poster hash: ae834...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå