Gå til innhold

Enkel og rimelig symaskin og anbefale?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Millavanilla

Heisann! :)

Av og til savner jeg å ha en egen symaskin. Er ikke så ofte jeg syr, men når jeg skal ha noe sydd er det et evig styr med å finne noen jeg kan låne symaskin hos. Så nå vurderer jeg å heller kjøpe meg en selv.

Noen som har noe enkelt og rimelig å anbefale? Som sagt syr jeg ikke så mye, for det meste enkle sømmer feks på gardiner. Så å betale for alle mulige "lure" effekter vil jeg.

Har prøvd å lete litt på qxl, finn.no og gibud.no for kanskje å finne noe brukt uten hell. Noen som vet om andre steder jeg kan titte innom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Symaskin er moro!!

Vet at Husquarna tar enkelte maskiner i innbytte, fikser/reparerer disse, og selger de videre for en billig penge.

Mener å ha hørt at de driver med sånt i Moss? du kan jo ta en telefon å høre...

Ellers har Husquarna kommet med noen helt enkle modeller, som ikke koster all verden. Et annet merke som også markedsføres som ikke altfor dyrt, er Janome. Har selv en Husquarna Viking som jeg er veldig fornøyd med. Ingen sømmer til fjas, bare nyttige sømmer, og enkelt å forholde seg til :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg symaskin i vår, kosta 2500 ny. Det er en Bernette 50 (den rimeligste i "billig-serien" til Bernina).

Det er en helt grei maskin med de nødvendigste sømmene (med andre ord de sømmene man har bruk for).

Det finnes også andre merker i samme prisklassen, bl.a. Brother har en.

Søk på symaskin på gule sider så finner du forhandlerne av de ulike merkene. Ring og hør om de kanskje selger noe brukt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...