AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har havnet i en lei økonomisk krise og som siste utvei nå er jeg nødt for å selge unna litt arvegod. Er det noen som har dette i hus og vet ca hvor mye jeg kan få for det? Er det verdt noe? Jeg bruker det aldri selv, har arvet av farmor som jeg ikke hadde kontakt med så jeg er ikke så fryktelig nært knyttet til det. Det er likt det på bildet, men må pusses. Håper noen kan svare meg på dette, haster litt og har prøvd å google butikker, men jeg finner ingen som kjøper privat her nå, Anonymous poster hash: 6f5c1...885 Anonymous poster hash: 6f5c1...885
Gjest Aella Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Gå til en antikkmesse å hør med de om de vet noe ang. verdi/pris. De er mer egnet for det enn oss her inne tror jeg. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Gå til en antikkmesse å hør med de om de vet noe ang. verdi/pris. De er mer egnet for det enn oss her inne tror jeg. Lykke til Er det antikkmesse året rundt? Anonymous poster hash: 6f5c1...885
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Et viktig poeng er jo om det er sølv eller sølvplett, det er det umulig å se på bildet, men skal være mulig å finne ut ut i fra eventuelle stempler. Sølv er uansett verdt litt, sølvplett kan være verdt fra nada til en pen slant. Uansett hvilket materiale det er vil verdien komme an på alder, tilstand, produsent etc. Og det var dessverre alt jeg visste om saken. Anonymous poster hash: d4fa8...e80 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Er det sølv kan du få en tusenlapp eller noe deromkring. Er det plett får du neppe noe, med mindre noen på finn eller andre steder blir interresert. Ikke snakk om mye penger i det der.Anonymous poster hash: 95973...397 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Her er det et kaffesett i sølv fra David Andersen, riktignok med brett, vurdert til 5-7 000 kroner. https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/JL/Solv/192460 Anonymous poster hash: d4fa8...e80
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Her er det et kaffesett i sølv fra David Andersen, riktignok med brett, vurdert til 5-7 000 kroner. https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/JL/Solv/192460 Anonymous poster hash: d4fa8...e80 Takk for svar alle sammen! Anonymous poster hash: 6f5c1...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå