AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Har nylig fått en liten miniatyrhund av blandingsrase som til nå har gått på Royal Canin. Men kjenner jeg heller vil ha henne på noe med høyere andel kjøtt så hun er så frisk og sunn som mulig. Har prøvd å lese meg opp litt, men det meste jeg finner er vage beskrivelser av fôrprodusentene selv. Noen som kan anbefale meg et fôr som hovedsaklig består av kjøtt som kan passe til en liten vofs? Anonymous poster hash: 792ce...be6
Lille_m Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Acana eller Orijen, les mer på morene.no
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Vom og hundemat. www.vomoghundemat.noAnonymous poster hash: 73198...fee
daemonia Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Acana, Orijen, eller Kingsmoor. Hvis du vil fore rått så er det Vom og Hundemat eller Provit som er best av ferdige produkter. Min papillon spiser koteletter, kyllinglår, biff av storfe, rå fisk, egg, agurk, osv osv osv. Endelig har han lagt på seg og nærmer seg normal vekt, har masse energi, og pelsen er enda bedre enn hva den var før. Og det kjennes at han har faktisk muskler Unngå for som er stappet fult av fyllmasse som korn, mais, ris, og salt. Det gjør ingenting for hunden din, annet enn at den får i seg minimalt av hva som trengs av næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå