AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Finnes sikkert flere tråder, men fant ingen når jeg søkte. Hvilken bok kan du anbefale? Jeg er åpen for det meste, utenom portrettbøker. Anonymous poster hash: b0383...838
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Roman: Svøm med dem som drukner, L. Mytting. Kraften av én, B. Courtenay. Fantasy: Kingkiller chronicles, P. Rothfuss. Sci-fi/krim/spenning: Silo, H. Howey. Anonymous poster hash: 6ee19...917
Gjest Vind Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Jeg leste ferdig Hav av tid av Merete Morken Andersen i dag, og synes den var veldig god. Ellers så er Vinternoveller av Ingvild Rishøi, Fugletribunalet av Agnes Ravatn og Monstermennesket av Kjersti Annesdatter Skomsvold å anbefale dersom du leter i samtidslitteratur Endret 16. februar 2015 av Vind
Persephone Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Jeg liker veldig godt Horns av Joe Hill. Det er en krimbok med innspill av fantasy og en del teologiske referanser. Utrolig spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå