Gå til innhold

gave til bhg ansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg til vår datter skal ped.leder slutte om 14 dager 😢hun har vært kontaktperson for vår datter siden vår datter var 10mnd. Hun har Vært enestående mot oss som foreldre og ovenfor vår datter. Hun har Vært stabil på jobb og har sett vår datters behov bestandig. Hun er den voksne snakker mest om hjemme.

Vi ønsker å gi henne en liten oppmerksomhet når hun slutter,men er usikre på hva. Gav alle ansatte på avd blomster til jul .

Tips til hva vi kan gi?

Anonymous poster hash: 30a8d...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En flaske vin kanskje

Skrevet

Jeg ville gått for en forbruksvare, vin, sjokolade, nøtteblanding, kanskje duftlys?

Anonymous poster hash: 06117...559
Skrevet

Hva med blomster? En fin oppsatts er alltid hyggelig :)

• Liker 1
Skrevet

Har dere lagt merke til noe hun har sagt eller gjort som kan gi dere et pekepinn om hva som kunne vært fint for henne å få? Eksempel jeg selv kan komme med, er en dame som jobbet som nattevakt på et sykehjem. Hun kjøpte eksklusiv belgisk sjokolade til noen av dem hun jobbet sammen med, og dette ble vel tatt imot.

Eller så kan du jo bare kjøpe noe strikketøy til henne hvis hun er av den strikkeglade typen.

Anonymous poster hash: ff01a...24b
Skrevet

En god håndkrem?

Anonymous poster hash: 17c9a...6ee
Skrevet

Gi henne noe som så hun føler seg fresh? vin, blomster, gavekort, deilig te / kaffe?

Da jeg jobbet i bhg følte jeg meg lite fresh, da jeg var omgitt av snørr, bæsj og gris hele dagen. De tingene jeg ramset opp over her, er ting jeg virkelig ble glad for. :)

Anonymous poster hash: be20d...6b2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...