Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens er en uke forsinket, billigtester fra Billigestester.no har de siste dagene vist svaaake streker jeg har mistenkt har vært skygge, men har dog blitt sterkere i det siste. Jeg går på blodfortynnende og dro derfor til legen for å evt. bytte medisi. Siden man ikke skal ta de pillene jeg tar når man er 6 uker på vei (som da evt. Er ca en halv til én uke til for min del, siste mens medio januar). Jeg tok urinprøve hos legen, den var i følge ham negativ. Hadde med en test jeg tok i morges, han spurte "mener du den er positiv altså?". Han så ikke den svake streken jeg og samboeren min så. Tok en blodprøve som tester blodet for hcg, men får ikke svar enda, men det haster å få vite det! Han sa at hvis jeg ikke får mens innen fredag, får jeg levere ny urinprøve...

Vel, jeg fikk noen nye tester i posten idag, og klarte ikke å dy meg. Tok 1 prøve i urin, og 1 prøve i vann, se her da.. Den må jo være positiv? Den nederste er tatt i vann for å se om det var noe galt med testene..hva gjør jeg nå? :(

Anonymous poster hash: c95d0...3c9

post-37809-0-88143000-1424102149_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens er en uke forsinket, billigtester fra Billigestester.no har de siste dagene vist svaaake streker jeg har mistenkt har vært skygge, men har dog blitt sterkere i det siste. Jeg går på blodfortynnende og dro derfor til legen for å evt. bytte medisi. Siden man ikke skal ta de pillene jeg tar når man er 6 uker på vei (som da evt. Er ca en halv til én uke til for min del, siste mens medio januar). Jeg tok urinprøve hos legen, den var i følge ham negativ. Hadde med en test jeg tok i morges, han spurte "mener du den er positiv altså?". Han så ikke den svake streken jeg og samboeren min så. Tok en blodprøve som tester blodet for hcg, men får ikke svar enda, men det haster å få vite det! Han sa at hvis jeg ikke får mens innen fredag, får jeg levere ny urinprøve...

Vel, jeg fikk noen nye tester i posten idag, og klarte ikke å dy meg. Tok 1 prøve i urin, og 1 prøve i vann, se her da.. Den må jo være positiv? Den nederste er tatt i vann for å se om det var noe galt med testene..hva gjør jeg nå? :(

Anonymous poster hash: c95d0...3c9

Syns den ser positiv ut 😊 lykke til!

Anonymous poster hash: 8060e...152

Skrevet

Men legen mener jeg ikke er gravid! Burde jeg dra til legen i morgen også og vise testene? Jeg må få medisinering straks dersom jeg er gravid.. Kan sånne tester ta så feil? Synes det virker rart.. Har legen dårlig test eller? :P er jo masse farge på testen og.

Anonymous poster hash: d6249...229

Skrevet

Legen kan bruke en type test som ikke er like sensitiv. Billig tester er kjent for å gi utslag tidlig, og skyggestreker eller falske positive er ikke normalt.

Testen din ser positiv ut, men du kan jo selvfølgelig ta en ny test på morgenurin i morgen hvis du ønsker ytterligere bekreftelse.

Anonymous poster hash: 97ef4...31b
Skrevet

Legen kan bruke en type test som ikke er like sensitiv. Billig tester er kjent for å gi utslag tidlig, og skyggestreker eller falske positive er ikke normalt.Testen din ser positiv ut, men du kan jo selvfølgelig ta en ny test på morgenurin i morgen hvis du ønsker ytterligere bekreftelse. Anonymous poster hash: 97ef4...31b

Denne testen er tatt med urin som har vært i blæra i 3-4 timer. Ja, testen hans kan ikke være særlig sensitiv da? Hadde testen med vann også fått strek, hadde jeg skjønt det, men er jo stor forskjell på denne tatt med urin og den som er tatt i vann.. Nervøs og stressa nå! Trodde jeg ikke var gravid likevel, så lyste denne mot meg.

Skrevet

Positiv:)

Anonymous poster hash: 3eb49...4fe

Skrevet

Vil absolutt si den er positiv. Har du prøvd å ta en digital?

Anonymous poster hash: b7bad...c75
Skrevet

Hvorfor må du få medisinering hvis du er gravid?

Anonymous poster hash: 026c3...5ab

Skrevet

Kjøp en ClearBlue (eller noen annen "vanlig" graviditetstest), bruk morgenurin og få legen til å se på testen igjen.

Skrevet

Hvorfor må du få medisinering hvis du er gravid?

Anonymous poster hash: 026c3...5ab

mange som må det..

Anonymous poster hash: 32936...38b

Skrevet

Hvorfor må du få medisinering hvis du er gravid?Anonymous poster hash: 026c3...5ab

Står at hun tar blodfortynnende og om det er marvean skal vel ikke det brukes under graviditet.

Anonymous poster hash: 3eb49...4fe

Skrevet

Jeg syns ikke den testen ser riktig ut. Streken er rar. Jeg hadde testet igjen på morgenurin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke den testen ser riktig ut. Streken er rar. Jeg hadde testet igjen på morgenurin.

Enig. Den nederste ser negativ ut, mens den øverste er utydelig, men kan vøre positiv.

Skrevet

Enig. Den nederste ser negativ ut, mens den øverste er utydelig, men kan vøre positiv.

Den nederste er tatt med vann.

Tok en ny test av annet merke, ble like sterk strek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...