Gå til innhold

Spennende filmer for barn/ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har tips til noen spennende familiefilmer man kan se?

Vi har netflix, men kan jo også leie en film på nett om det er noe bra som ikke ligger der. Det er 2 gutter som har gått lei av barnefilmer selv om de er "bare" 10 år... :fnise:

Filmen må være spennende nok til at de gidder å se på, gjerne noe lignende harry potter filmene, de var godt likt.

De tåler å se ganske skumle filmer uten å bli redde så det er ikke noe problem om aldersgrensene er litt høyere enn 10 år. Noen som har noen tips?

Skrevet

Eller Over hekken, Ringenes Herre, Step up 3, Shrek (haha!), SPIDERMAN!

Skrevet

We are the Millers!!

Jeg har sett den selv, tror ikke de kommer til å gidde å følge med rett og slett. De må ha spenning :sjokkert:.

Men jeg digget den, kjempe morsom! :fnise:

Skrevet

Jeg har sett den selv, tror ikke de kommer til å gidde å følge med rett og slett. De må ha spenning :sjokkert:.

Men jeg digget den, kjempe morsom! :fnise:

Da burde dere se The Amazing Spiderman! Den er jo litt fantasy og ganske kul med effekter og greier ^_^

Skrevet

We are the Millers!!

Nå tuller du. Synes ikke den humoren passer for tiåringer. Selv jeg som er 19 år synes den var drøy på mange måter.

Anonymous poster hash: be7ad...518

Skrevet

Da burde dere se The Amazing Spiderman! Den er jo litt fantasy og ganske kul med effekter og greier ^_^

Takk for forslaget! Jeg skal høre om de har sett den eller ikke :D

Skrevet

Det spørs litt hva de liker og vil se på. Har du spurt dem? Ringenes Herre, Hobbiten og Pirates of the Caribbean er gode forslag. The Lone Ranger? Eller hva med National Treasure?

Skrevet

Kick Ass! Den er også bra, superhelter.

Skrevet

Det spørs litt hva de liker og vil se på. Har du spurt dem? Ringenes Herre, Hobbiten og Pirates of the Caribbean er gode forslag. The Lone Ranger? Eller hva med National Treasure?

De liker filmer i denne retningen ja! De har sett ringenes herre og hobbiten (selvom disse ble litt lange), men pirates var jo et godt forslag da! Den har de ikke sett ;)

Skrevet (endret)

Batman Begins. (ps. scarecrow kan være litt skummel)
Spider-Man. (har ikke sett the amazing spider-man, men er sikkert bra den og)
Ringenes Herre.
Star Wars 4, 5 og 6.

How to train your dragon.
Guardians of the Galaxy.
E.T
Hjemme Alene.
Braveheart.
The Avengers.
TRON.
Den Utrolige Reisen (hvis de liker dyr...).

Endret av Noope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...