Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tørr rett og slett ikke teste. Er så redd skuffelsen jeg mest sannsynlig får ved blank test.. Da er det liksom bedre å leve i håpet enn så lenge. Andre som har hatt det slik? Pga veldig uregelmessig syklus så vet jeg rett og slett ikke når jeg kan forvente meg mens. Jeg tok min første pergo kur for ca 5 uker siden, men enda har ikke mensen dukket opp.

Jakter selvsagt etter symptom når en kun går slik og venter og håper, men ved mine andre svangerskap har kvalmen kommet omtrent ved ikm, så jeg har liksom skjønt det av den grunn.

Nå er jeg veldig hormonell, blir fort sint og er veldig irritabel. Har den siste uken hatt svak halsbtann til og fra. Har plutselig følt meg veldig varm. Tisser en gang om natten. Hatt gjentagende omganger med mye utflod (el slim lignende). Fått et par store kviser, noe jeg som regel kun får viss jeg har spist veldig usunt. Og jeg har kjent mye stikk og murringer i livmoren.

Har egentlig gått å ventet på at mensen skal dukke opp, da dette jo kan være tegn på mensen er i anmarsj, men ser enda ingen tegn til det..

Hvordan skal jeg klare manne (kvinne) meg opp til å ta en test? Blir alltid så utmattet/sliten (sikkert mange som har kjent seg igjen i følelsen) av å få negativ test..

Takk til alle dere som gidder å svare, postet denne her inne i tillegg, da jeg ikke fikk noen svar i den andre gruppen :-)

Legger til at jeg aldri fant el denne mnd, og har nå sluttet å lete etter den da syklusen er blitt såpass lang..

Anonymous poster hash: 5582a...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre bare til å gå på apoteket, kjøpe en test, tisse på den og se...:) lykke til!

Anonymous poster hash: c004b...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...