AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Jeg anbefaler deg å la være. Det er en ganske dårlig serie, og de ble tatt av lufta før noen av spørsmålene var oppklart, så du får aldri vite hva greia er. Anonymous poster hash: a019a...fc8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 jeg anbefaler deg også å la vær. Ikke fordi serien er dårlig, men kjipt når man har kommet midt i sesong 2, og det plutselig ikke er mer.. Anonymous poster hash: 4f4ea...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Jeg anbefaler deg å la være. Det er en ganske dårlig serie, og de ble tatt av lufta før noen av spørsmålene var oppklart, så du får aldri vite hva greia er. Anonymous poster hash: a019a...fc8 jeg anbefaler deg også å la vær. Ikke fordi serien er dårlig, men kjipt når man har kommet midt i sesong 2, og det plutselig ikke er mer.. Anonymous poster hash: 4f4ea...c6f hmm okei.. synes det ble spennende så har lyst å se ferdig sesong 1, men popcorn time klikker hele tiden så får ikke sett det. hvor så dere det? Anonymous poster hash: c8204...7f5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Sesong 2 ligger på netflix, den amerikanske tror jeg. Så den for 1 mnd siden. Anonymous poster hash: c0fad...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå