Kamelia83 Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Skal på 80-talls party om et par uker, men aner ikke hva jeg skal ha på meg. Ser jo det er en del rosa og neonfargede klær i butikkene nå, men det jeg kommer til å slite mest med å finne blir vel bukse/skjørt. Noen som har konkrete tips/linker til meg? Gjerne både til over- og underdeler, tilbehør, sko osv. Håper noen vil svare meg
Millimani Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Basket-sko, tennis-sokker, oppbretta olabukse. BALL-genser, om du klarer å oppdrive en. Og så hockeysveis
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Gå på Fretex, jeg fant et herlig Bobbysox-antrekk der! Anonymous poster hash: c7746...e7d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 https://www.google.no/search?q=80-tallet+kl%C3%A6r&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1242&bih=606&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dGLiVLPVIaKjyAOh-4DYBA&ved=0CAYQ_AUoAQ Anonymous poster hash: 1cd4a...9f5
Perelandra Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Skal på 80-talls party om et par uker, men aner ikke hva jeg skal ha på meg. Ser jo det er en del rosa og neonfargede klær i butikkene nå, men det jeg kommer til å slite mest med å finne blir vel bukse/skjørt. Noen som har konkrete tips/linker til meg? Gjerne både til over- og underdeler, tilbehør, sko osv. Håper noen vil svare meg Du kan bruke hullete jeans, joggebukse eller tights med leggvarmere. Hvis du bruker jeans, bør den helst være litt for stor, og gjerne lys i fargen. Hilsen ei som var tenåring på 80-tallet. 2
Kamelia83 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2015 Takk for svar Jeg har googlet så jeg har sett masse bilder. Problemet mitt var å finne det i butikken. Men nå har jeg fått tak i det meste tror jeg.
Perelandra Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Takk for svar Jeg har googlet så jeg har sett masse bilder. Problemet mitt var å finne det i butikken. Men nå har jeg fått tak i det meste tror jeg. Hvordan gikk det med antrekket til 80-talls partyet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå