Gå til innhold

Antrekk til 80-talls party?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 80-talls party om et par uker, men aner ikke hva jeg skal ha på meg.

Ser jo det er en del rosa og neonfargede klær i butikkene nå, men det jeg kommer til å slite mest med å finne blir vel bukse/skjørt.

Noen som har konkrete tips/linker til meg? :) Gjerne både til over- og underdeler, tilbehør, sko osv.

Håper noen vil svare meg :)

Skrevet

Basket-sko, tennis-sokker, oppbretta olabukse. BALL-genser, om du klarer å oppdrive en. Og så hockeysveis

Skrevet

Gå på Fretex, jeg fant et herlig Bobbysox-antrekk der!

Anonymous poster hash: c7746...e7d
Skrevet

Skal på 80-talls party om et par uker, men aner ikke hva jeg skal ha på meg.

Ser jo det er en del rosa og neonfargede klær i butikkene nå, men det jeg kommer til å slite mest med å finne blir vel bukse/skjørt.

Noen som har konkrete tips/linker til meg? :) Gjerne både til over- og underdeler, tilbehør, sko osv.

Håper noen vil svare meg :)

Du kan bruke hullete jeans, joggebukse eller tights med leggvarmere. Hvis du bruker jeans, bør den helst være litt for stor, og gjerne lys i fargen.

Hilsen ei som var tenåring på 80-tallet.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar :) Jeg har googlet så jeg har sett masse bilder. Problemet mitt var å finne det i butikken. Men nå har jeg fått tak i det meste tror jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for svar :) Jeg har googlet så jeg har sett masse bilder. Problemet mitt var å finne det i butikken. Men nå har jeg fått tak i det meste tror jeg.

Hvordan gikk det med antrekket til 80-talls partyet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...