Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes flere, ja nesten mange, tråder på kjøkkenmaskiner av nyere dato.

Leit og du finner mange svar.

Hvorfor skal vi bruke tid på å skrive på nytt det du kan lete litt og finne?

Anonymous poster hash: 72f5b...b9b

Skrevet

Jeg har god erfaring med Bosch kjøkkenmaskiner, men har ikke prøvd akkurat denne typen :)

Skrevet

Finnes flere, ja nesten mange, tråder på kjøkkenmaskiner av nyere dato.

Leit og du finner mange svar.

Hvorfor skal vi bruke tid på å skrive på nytt det du kan lete litt og finne?

Jeg har bladd igjennom mange tidligere tråder, men oftest er det Kenwood maskiner til 4-6 tusen kroner samtlige tråder "konkluderer" med.

TS

Anonymous poster hash: d5039...4ad

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hvis du følger med kan du få deg en kenwood major til 1700 ca. De har den på obs nå til 1790. Det er iallefall en kjempe maskin

• Liker 2
Skrevet

Hvis du følger med kan du få deg en kenwood major til 1700 ca. De har den på obs nå til 1790. Det er iallefall en kjempe maskin

Kikket i kundeavisen til Coop Obs nå, jeg fant ingen kjøkkenmaskin der, har du noe link til dette tilbudet?

TS

Skrevet

Jeg har bladd igjennom mange tidligere tråder, men oftest er det Kenwood maskiner til 4-6 tusen kroner samtlige tråder "konkluderer" med. TS Anonymous poster hash: d5039...4ad

Enig i a de fleste tråder omhandler Kenwood og Kitchen aid.

BOSCH-maskinen er jo best i test. Sånt selger hos meg.

De hadde en kaffemaskin som slo Mokkamaster for noen år siden. Jeg anser generelt Bosch fir å være mer solid enn OBH Nordica...

Gjest Solstråla88
Skrevet

Kikket i kundeavisen til Coop Obs nå, jeg fant ingen kjøkkenmaskin der, har du noe link til dette tilbudet?

TS

Det sto i vår i allefall.. Har ikke link da avisen kom i posten..

Skrevet

Kikket i kundeavisen til Coop Obs nå, jeg fant ingen kjøkkenmaskin der, har du noe link til dette tilbudet? TS Anonymous poster hash: d5039...4ad

Du kan gå på Coop.no og taste postnummeret ditt.

Da vil du se om tilbudet gjelder i ditt område.

post-28120-0-78443000-1424103679_thumb.j

Skrevet

Jeg har bladd igjennom mange tidligere tråder, men oftest er det Kenwood maskiner til 4-6 tusen kroner samtlige tråder "konkluderer" med. TS Anonymous poster hash: d5039...4ad

Kenwood med gramvekt begge av god kvallitet får du nå på OBS for 1795, for begge deler.

Skrevet

OBH Nordica er samme produktene som før het Melissa.

Skrevet

Jeg ser at Kenwood Major 900 W ikke får god omtale.Den når aldri godt opp i tester grunnet motoreffekten og det at den kun har 1 eltearm og også at den ikke visper godt med kun 1 visp. Jeg tror jeg heller satser på Bosch kjøkkenmaskin MUM, den var Best i test i april 2014 på TV2 hjelper deg.

TS

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg ser at Kenwood Major 900 W ikke får god omtale.Den når aldri godt opp i tester grunnet motoreffekten og det at den kun har 1 eltearm og også at den ikke visper godt med kun 1 visp. Jeg tror jeg heller satser på Bosch kjøkkenmaskin MUM, den var Best i test i april 2014 på TV2 hjelper deg.

TS

Der er jeg ikke enig iallefall. Som sagt så har jeg den selv, forrige uke eltet den en gjærdeig laget på over en kg mel uten problem, jeg kan piske eggedosis på 10 egg så stiv at bollen kan snues opp ned. Mer enn dette får du ikke i bollen.

Skrevet

Synes begge var stygge.

Anonymous poster hash: dcf4c...393
Skrevet

Synes begge var stygge. Anonymous poster hash: dcf4c...393

Så nyttig informasjon!

TS: en du ikke kjenner nikket til engang, synes de var stygge..

Fyi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...