Summers Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Noen som har tips til hodetelefon til å se på video mens man løper på tredemølle? Tredmøllene bråker noe vannvittig så viktig med god støyisolering. Må også tåle svette. Endret 16. februar 2015 av Summers
Kladd Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Jeg liker best plugger til trening siden de stenger godt ute uten å være varme og svette. Bruker noen fra Sennheiser som jeg kjøpte for 500 kr for 6 år siden tror jeg. Akkurat type husker jeg ikke, men den gang var det de beste de hadde til en OK pris på den gjengse elektrobutikk. Disse sitter godt og stenger ut tredemøllelyden + de har god lyd. Og som sagt - ikke varme. I tillegg kan de brukes under lue på vinteren, med solbriller på sommeren osv., noe jeg kan se for meg blir problematisk med "hodetelefoner".
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Jeg bruker "runphones", og er kjempefornøyd. Anonymous poster hash: cf850...3f8
Gjest Runforit Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Bruker headsettet til Iphone jeg. De er så langt inni øret at jeg ikke hører mye annet
Summers Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2015 Tusen takk, men isolerer de godt nok til at man kan se på film eller f.eks høre på lydbok? Det er noe helt annet å høre på musikk.
Kladd Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Tusen takk, men isolerer de godt nok til at man kan se på film eller f.eks høre på lydbok? Det er noe helt annet å høre på musikk. Jeg hørte på podcast sist gang jeg løp på mølle, med treningsstudiomusikk i bakgrunnen. Det var ikke noe problem å høre hva de sa (problemet var heller å konsentrere seg om hva de sa mens jeg peste på mølla - tror det blir med den ene gangen!) Men jeg tror ikke det hadde funka med "enkle" øreplugger som de som følger med telefonen du kjøper o.l.
Engel Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Disse har jeg. De går godt inn i øret og stenger lyd fra omgivelsene ute. jeg syns dog de stikker litt mye ut av øret i tillegg, så er ikke helt fornøyd. Men veldig bra lyd. Forutsetter at du kan ha bluetooth da. Ellers bruker jeg bare vanlige øreplugger av den typen som følge med iPhone feks. Syns ikke støy fra mølle er noe problem med de heller. Er det derimot høy musikk i studioet så er det håpløst. men da funker de øverste bra.
Fionnuala Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Tusen takk, men isolerer de godt nok til at man kan se på film eller f.eks høre på lydbok? Det er noe helt annet å høre på musikk. Jeg bruker også øretelefonene som hørte til iphonen. Har ikke vært problem å høre verken musikk, podcast eller TV-en på mølla. Må ha lyden på høyere volum ved podcast/tv da.
Summers Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2015 Kjøpte plugger og funket som dere sa. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå