Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt herpes type 1, forkjølelsessår er det også kalt siden jeg var to.. :roll:

I mindre grad nå da jeg har blitt eldre.

Fikk ett nytt utbrudd inatt, og vil gjerne bli kvitt det fort. Typen er på besøk,og jeg foretrekker å kunne kysse ham! Noen som har noe bra å anbefale?

Bruker vectavir, men føler ikke det gir de helt store resultatene.

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 10 har det samme.. Jeg fikk en salve på apoteket som jeg søren meg ikke husker navnet på i farta. Ble anbefalt den ihvertfall....

Gikk bort så og si med engang :-)

Skrevet

Tror etter at det ble lettet på restriksjoner på respetlagte legmidler kan du nå kjøpe Zovirax ( eller hvordan det skrives) uten resept

Skrevet

Og en slik kur, koster ca 1000kr.. :-?

Skrevet

Først og fremst stakkars deg. Har vært plaget av det fra jeg var født omtrent...

Når jeg får utbrudd, og jeg MÅ ha ok munn (f.eks i jobb/seskap etc) så pleier jeg å drikke mye sprite (brus), kanskje litt ordentlig Sprit også. Det døyver smerten veldig bra. hehe... Og i verste fall så pusser jeg tennene utrolig godt, og lar gjerne noe tannkrem smøres ekstra godt inn på såret. Høres fryktelig vondt ut, men det bedøver ganske bra.

Ellers så finnes det salver og ting man kan smøre på. Er bare å høre på apotek... Hvor godt det virker er jo en annen sak (gjør ikke det på meg)...

Lykke til og god bedring...

Skrevet
Tror etter at det ble lettet på restriksjoner på respetlagte legmidler kan du nå kjøpe Zovirax ( eller hvordan det skrives) uten resept

Nei, det kan man ikke i Norge. Befinner du deg derimot f.eks. i Danmark er saken en helt annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...