AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Har nå vært på 2 dates med en kar, vi snakker ikke hver dag, men sender snaps så si annenhver dag og forteller om ting som skjer i hverdagen etc. Når jeg var på første date med denne karen, fortalte han at det han ikke var god på var og ta insj. og at han faktisk likte at jenta tok insj. men, de to første datene var det jeg som tok insj til, måtte sånn seriøst mase litt på han for å få det til å bli noe.. Datene var vellykket, og han avsluttet med å nevne at han gjerne ville treffe meg igjen. Nå har det gått 2 uker siden siste møte og jeg blir gal.. Har prøvd og hinte til å møtes igjen, og vi skulle møtes i helgen men jobben hans er så tidskrevende at han rett og slett ikke rakk det ( dette var også på mitt insj ) Han har en jobb som er veldig tidskrevende, så han kan jobbe fra 8-20 , også i helgene. Jeg har en god følelse for han her og ønsker gjerne at det skal utvikle seg til noe mer. Men , nå begynner jeg å bli utrolig lei av å ta insj til å møtes igjen, han nevnte at vi måtte møtes veldig snart i helgen når han avlyste. men utenom det har jeg ikke hørt noe mer til spesifik dag etc. Han er 30 og jeg er 26. Bør jeg foreslå og møtes denne uken? eller vente til han foreslår? Syns det er slitsomt og måtte tenke så mye på dette, og føler jeg begynner og bli klengende og masete hver gang jeg spør om vi skal treffes Anonymous poster hash: aa7b7...210
Gjest ashanti Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Syntes det virker veldig slitsomt å date noen som ikke tar noe initiativ og som du nesten må tvinge med på date. Og når du la han få rom til å ta initiativ så klarer han ikke få ut fingeren da heller.. ? Jeg har datet og vært i et forhold før med en som jobbet mye mer enn det han du dater gjør, og han klarte alikevel å få det til med oss, fordi han prioriterte meg og viste med handling, og ikke bare ord, at han var oppriktig interessert.. Tror ikke jeg hadde orka å bruke mer tid på å presse han mer på date nå. La han være i fred, gjør andre ting og se om han evnt tar kontakt igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Kjenner meg alt for godt igjen i denne. Jeg måtte alltid ta initiativ for alt. Han ble gjerne med, om han kunne siden han jobber hele tiden, men han sa aldri ifra om han hadde tid. Helt håpløst. Han sa selv han var elendig på å ta initiativ. No shit. Jeg ble veldig sliten av hele greia og ga opp etter ca fem måneder. Veldig synd for alt annet var så bra. Vi hadde det helt supert sammen når vi først var sammen. Det har vært veldig vondt i ettertid for min del men jeg kan ikke mase på meg en mann. Tenker han rett og slett ikke var klar nok. Anonymous poster hash: 157b8...dc1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 TS her er kjempe dumt at det skal være så vanskelig.. kjenner jeg blir utrolig sliten, og vi har ikke kysset enda.. men jeg liker han, og har på følelsen av at det er noe som kan utvikle seg til noe bra. så vet ikke, bør jeg satse på? eller bare si til han, taså få ut fingern ?? Anonymous poster hash: aa7b7...210
Gjesten Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Jeg hadde aldri giddet å involvere meg med noen som var så dårlige på å ta initiativ. Det er ikke verdt maset.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Slutt å skrive insj!!! Anonymous poster hash: c2dcf...1b9 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Slutt å skrive insj!!! Anonymous poster hash: c2dcf...1b9 TS her sorry.. initiativ da.. Anonymous poster hash: aa7b7...210
lillsunshine Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Har du virkelig lyst å stå der i andre enden og dra til helt alene heletiden? Jeg tror du har tatt nok initativ jeg. Dette blir opp til han. La være å ta kontakt og se om han får ræven litt i gir da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå