AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg skriver med to interessante kvinner på en datingside, kan jeg møte begge to og bli kjent med de? Hvordan i alle dager går dette opp i opp? Veldig ny på dette. Anonymous poster hash: c7673...f2f
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Jeg mistenker at dette svaret vil komme til å være helt på tvers av endel andre svar du får, men det får våge seg: Så klart du kan møte dem begge hver for seg og finne ut av hvorvidt dere har den samme kjemien som skriveaktivteten skulle tilsi. Foreløpig har dere bare såvidt begynt å bli bittelitt kjent med hverandre (skrapt litt i fernissen, men ikke mer enn det vil jeg tro). Kjemi ansikt til ansikt er noe helt annet enn ord på skjerm. 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Selvsagt, uansett er det annerledes å treffe dem i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Ok. Takk for svar. Dette høres passe merksnodig ut, men. Hvis begge to fortsatt er interessante etter første møte, og man gjerne kunne tenkt seg å treffes igjen? Anonymous poster hash: c7673...f2f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Ok. Takk for svar. Dette høres passe merksnodig ut, men. Hvis begge to fortsatt er interessante etter første møte, og man gjerne kunne tenkt seg å treffes igjen? Anonymous poster hash: c7673...f2f Det har skjedd med meg. Jeg datet to menn og begge viste seg å være like bra karer. Kom aldri til et punkt hvor den ene skilte seg merkverdig ut på en bedre måte enn den andre. Husker jeg fikk beskjed på KG om at da var ingen av dem riktig for meg, ellers ville jeg visst hvem jeg likte best jeg endte opp med å bare ta et valg, da det ble kyssing med han ene før den andre og jeg valgte derfor å avslutte datingen med sistnevnte og fortsette med kysseren.. Anonymous poster hash: 2e83c...b0f
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Ok. Takk for svar. Dette høres passe merksnodig ut, men. Hvis begge to fortsatt er interessante etter første møte, og man gjerne kunne tenkt seg å treffes igjen? Anonymous poster hash: c7673...f2f Det tar man dersom man kommer dit. Nå sitter du og konstruerer krisescenarier inne i ditt eget hode, - hva tenker du å oppnå med det? P.t. vet du vel ikke engang om de begge virkelig er interessert i å treffe deg i virkeligheten? - har dere avtalt å treffes? - og du vet langt mindre om det som ennå ikke har skjedd eller kanskje kommer til å skje eller aldri kommer til å skje.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Begge kunne tenkt seg å treffes og bli bedre kjent. Hadde akkurat avtalt møte med den ene, så ble det spørsmål fra den andre om det samme. Men får bare treffe dem begge og se hvor virkeligheten slenger meg tilslutt. Anonymous poster hash: c7673...f2f
momo Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Synes du helt greit kan treffe begge to. Men ofte etter første eller andre møte, så vet man om man vil noe mer eller ikke. Helt greit å treffe 2 samtidig da det er helt i starten, men ikke ha sex med begge to. Ta et valg før du kommer dit.
Nettinettet Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Begge kunne tenkt seg å treffes og bli bedre kjent. Hadde akkurat avtalt møte med den ene, så ble det spørsmål fra den andre om det samme. Men får bare treffe dem begge og se hvor virkeligheten slenger meg tilslutt. Anonymous poster hash: c7673...f2f Det er ikke sikkert at noen av de er noe for deg når du treffer dem i virkeligheten, eller begge kan ha kvaliteter du setter pris på. Man vet aldri, og derfor er det så viktig å gripe de mulighetene man får og se hva som skjer. Det som er bra med å treffe flere samtidig i en bli kjent fase er at man ikke legger all energien sin på en person og skaper fantasier i hodet fordi man har funnet EN som man kanskje kan trives med. Man blir bevisst på at det er MANGE mennesker man kan passe med der ute og tar hele prosessen litt mer med ro.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Det er ikke sikkert at noen av de er noe for deg når du treffer dem i virkeligheten, eller begge kan ha kvaliteter du setter pris på. Man vet aldri, og derfor er det så viktig å gripe de mulighetene man får og se hva som skjer. Det som er bra med å treffe flere samtidig i en bli kjent fase er at man ikke legger all energien sin på en person og skaper fantasier i hodet fordi man har funnet EN som man kanskje kan trives med. Man blir bevisst på at det er MANGE mennesker man kan passe med der ute og tar hele prosessen litt mer med ro. Nå svermer jeg ikke i damer og muligheter slik en singelliv og livsstil som dette tilsier. Men jeg skal nå hvert fall treffe begge. Virker som oppegående og flotte kvinner, men får se hvor dette bærer. Anonymous poster hash: c7673...f2f
Nettinettet Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Nå svermer jeg ikke i damer og muligheter slik en singelliv og livsstil som dette tilsier. Men jeg skal nå hvert fall treffe begge. Virker som oppegående og flotte kvinner, men får se hvor dette bærer. Anonymous poster hash: c7673...f2f Vel når du har to som vil møte deg, svermer du mer i damer enn 90% av mannen på forumet her.. Og det var ingenting i innlegget mitt som antydet noe lukseriøst singelliv eller kø utenfor døra di At det er mange som passer for deg der ute har ingenting med at du er en attraktiv flott singel mann som damene løper etter, det har med det faktum at det faktisk er sånn. Men er du negativ og tenker at du ikke er attaktiv så bør du absolutt være sjeleglad for at du har hele to damer som har lyst til å bli kjent med deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå