Gå til innhold

Booty call

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kom akkurat ut av et forhold for 5 måneder siden. Nokså tidlig etter bruddet begynte jeg å snakke med en person på tinder, og det endte med at jeg møtte han ute på byen en kveld, og ble med han hjem. De påfølgende månedene møttes vi ute, ble med hverandre hjem - og etablerte hva vi kan kalle et "booty-call" forhold. Vi møttes til noen moviedates utenom dette, men fremdeles var ingen "følelser" eller noe sånt inne i bilde.

Mitt problem nå er at han har trukket seg helt unna- og jeg sitter igjen feeling like shit. Kontakten mellom oss stagnerte sakte men sikkert, med noen sporadske "er du ute i kveld" meldinger. Men interessen = 0. Må innrømme til meg selv at jeg kanskje var mer interessert i han enn hva jeg trodde.

Mitt spørsmål; er noen gutter virkelig så kyniske at de kan være intime med et menneske over så lang tid, uten å være noe interessert? Det er jo snakk om intimitet, ikke kun sex..

Spørsmål 2; Noen med lignende erfaringer som har tips på hvordan jeg best kan glemme dette menneske? Og hvor lang tid tar det før han er glemt?

Anonymous poster hash: 48bd3...f11

Skrevet

Du kan takke kvinnefrigjøringen for at menn kan holde på sånn. Det et ikke noe incentiv til å være seriøs. Får han ikke fra deg, så får han fra en annen "frigjort" dame.

Anonymous poster hash: 8d718...efd

• Liker 2
Skrevet

Dette er en helt klassisk situasjon du sikkert har lest om mange ganger på KG. Ja, selvsagt kan gutter være intime og kosete uten følelser.

Kvinner får ofte følelser etter slike fuckfriend-forhold, selv om de ikke innser det før han blir utilgjengelig.

Begge to går i starten inn i avtalen med tanker om at "dette skal være totalt uten forhold eller følelser, nei takk!", men ofte sitter kvinnen igjen med følelser likevel.

Helt klassisk situasjon, dessverre gikk du med på dette selv, og du kan ikke klage på ham.
For alt du vet kan han ha hatt dame i en annen by, eller skaffet seg noen han liker bedre.

Du kan selvsagt sende ham en melding og skrive at du har følelser, da får du kanskje en closure. :) Så vet han iallefall grunnen til at du ikke tar mer kontakt.

Anonymous poster hash: ad9e0...016
Skrevet

1. Ja, vi kan gjøre sånn. Null stress.

2. Gjør andre ting for å holde hjernen opptatt. Treff venner, jobb, tren, nyt livet!

Anonymous poster hash: 80daa...8d6
Skrevet

Dette er en helt klassisk situasjon du sikkert har lest om mange ganger på KG. Ja, selvsagt kan gutter være intime og kosete uten følelser.

Kvinner får ofte følelser etter slike fuckfriend-forhold, selv om de ikke innser det før han blir utilgjengelig.

Begge to går i starten inn i avtalen med tanker om at "dette skal være totalt uten forhold eller følelser, nei takk!", men ofte sitter kvinnen igjen med følelser likevel.

Helt klassisk situasjon, dessverre gikk du med på dette selv, og du kan ikke klage på ham.

For alt du vet kan han ha hatt dame i en annen by, eller skaffet seg noen han liker bedre.

Du kan selvsagt sende ham en melding og skrive at du har følelser, da får du kanskje en closure. :) Så vet han iallefall grunnen til at du ikke tar mer kontakt.

Du har helt rett, har satt meg selv i situasjonen. Og klandrer ikke han på noe måte. Har ikke ikke vært så mye singel, så blir stadig kjent med disse spillereglene på singelmarkedet. Akkurat nå er jeg litt skremt. Har vært ganske tilbaketrukken med å insje på å finne på noe, og har blitt litt "inndirekte" avvist til tider. Bedre å bare sette en strek.

• Liker 1
Skrevet

Hei!Jeg kom akkurat ut av et forhold for 5 måneder siden. Nokså tidlig etter bruddet begynte jeg å snakke med en person på tinder, og det endte med at jeg møtte han ute på byen en kveld, og ble med han hjem. De påfølgende månedene møttes vi ute, ble med hverandre hjem - og etablerte hva vi kan kalle et "booty-call" forhold. Vi møttes til noen moviedates utenom dette, men fremdeles var ingen "følelser" eller noe sånt inne i bilde. Mitt problem nå er at han har trukket seg helt unna- og jeg sitter igjen feeling like shit. Kontakten mellom oss stagnerte sakte men sikkert, med noen sporadske "er du ute i kveld" meldinger. Men interessen = 0. Må innrømme til meg selv at jeg kanskje var mer interessert i han enn hva jeg trodde. Mitt spørsmål; er noen gutter virkelig så kyniske at de kan være intime med et menneske over så lang tid, uten å være noe interessert? Det er jo snakk om intimitet, ikke kun sex.. Spørsmål 2; Noen med lignende erfaringer som har tips på hvordan jeg best kan glemme dette menneske? Og hvor lang tid tar det før han er glemt? Anonymous poster hash: 48bd3...f11 Anonymous poster hash: 48bd3...f11

Eeh? Dette var jo kun sex? Å møtes ute og ha sex er vel ikke spes intimt? Er ikke snakk om å være kunisk men følelser og sex går ikke nødvendigvis hånd i hånd selv om de ofte gjør det og.

Skrevet

Nei altså, det har vært filmdates, jeg har møtt han ute, hvor vi har avtalt å møtes i forkant. Med intimitet mener jeg at vi har sex,men ikke alltid. også har jeg insjet med at jeg burde dra - men han vil at jeg skal sove over.

Skrevet

Nei altså, det har vært filmdates, jeg har møtt han ute, hvor vi har avtalt å møtes i forkant. Med intimitet mener jeg at vi har sex,men ikke alltid. også har jeg insjet med at jeg burde dra - men han vil at jeg skal sove over.

Det er ganske vanlig nå til dags. "kun sex" betyr ikke "kun penis ut og inn uten noe annet". Det kan godt inkludere filmer og det å treffes på byen.

Men det var dumt du måtte lære på den harde måten.. Det har skjedd med mange før deg om det er en trøst.

Skrevet

Slik har jeg hatt det med to menn også. Det du beskriver er ikke intimitet, det er normal folkeskikk.

For min del var ikke dette noe problem ettersom det var slik jeg ville ha det. Som beskrevet over her tror jeg nok du bare må ta tiden til hjelp og fylle livet ditt med andre ting! Kanskje du kan prøve ut en ny hobby? Der møter du kanskje mannen med stor M som får deg til å glemme alt også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...