Gå til innhold

Hellstrøm rydder oppe hjemme og i restauranter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja. Men hjemme hos folk er gøyest. Restaurantepisodene gjør meg bare veldig paranoid og skeptisk for å spise ute :fnise:

• 6 måneder senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Noen her som skal følge med på den nye sesongen?

Skrevet

Nei, det gidder i alle fall ikke jeg.

Jeg var ikke klar over at det skulle komme noen nye sesonger en gang.

Disse programmene er ikke særlig interessante.

Anonymous poster hash: 4bfb2...f1f

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg håper ikke han slutter å hjelpe familier fordi om han drar tilbake til resturanter :sjokkert:

Skrevet

Ja, liker spesielt hjemme hos-programmene. Forstår ikke at det finnes noen som har et så dårlig kosthold som de han besøker. Elsker nugattimannen(spiser bare brødskive med nugatti), og har sett episoden om han mange ganger.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Var det ikke slik at Hellstrøm liker nugatti med? :)

Skrevet

Jeg håper ikke han slutter å hjelpe familier fordi om han drar tilbake til resturanter :sjokkert:

Skal han gå rundt å ringe på hos folk på fritiden sin mener du?

Anonymous poster hash: ababa...8e0

• Liker 1
Skrevet

Ja, liker spesielt hjemme hos-programmene. Forstår ikke at det finnes noen som har et så dårlig kosthold som de han besøker. Elsker nugattimannen(spiser bare brødskive med nugatti), og har sett episoden om han mange ganger.

Hahaha, jeg har også sett den sikkert 3-4 ganger. Samme med episode 5 samme sesongen, med mannen fra Askim som kun har levd på godteri hele livet

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg husker best hun mora som var fattig og ikke hadde råd til å gi barna sine skikkelig mat :( Og man kan jo ikke glemme episoden med Jørgen Foss :P

Skrevet

Huff, jeg blir bare trist av de der "helstrøm rydder opp hjemme" en som BARE spiste nugatti etc.... du trenger ikke en kokk for å hjelpe deg å lage god mat da, du trenger en psykolog...

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet

Huff, jeg blir bare trist av de der "helstrøm rydder opp hjemme" en som BARE spiste nugatti etc.... du trenger ikke en kokk for å hjelpe deg å lage god mat da, du trenger en psykolog...

Hellstrøm klarer jo det og han er ikke psykolog :)

• Liker 3
Skrevet

Hellstrøm klarer jo det og han er ikke psykolog :)

"karer det?" fordi de kommer tilbake å sjekker etter 4 uker og da er "alt mye bedre?"

• Liker 2
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

"karer det?" fordi de kommer tilbake å sjekker etter 4 uker og da er "alt mye bedre?"

Heh?

Skrevet

Wee, jeg liker best restaurant-episodene. Når begynner den nye sesongen?

Anonymous poster hash: 93f34...704

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Wee, jeg liker best restaurant-episodene. Når begynner den nye sesongen?

Anonymous poster hash: 93f34...704

Nå til høsten :)

Skrevet (endret)

Heh?

det er jo det de gjør i disse programmene; kommer inn og sier "fy fy, sånn kan du ikke spise" så gir han dem hjelp og råd og kommer til bake etter en tid og ser at "nå er alt mye bedre." Hvis du har så alvorlige problemer at du utelukkende bare spiser brødskiver med nugatti til morgen middag og kvelds, så er  ikke løsningen at du trenger till inspirasjon av en kokk til nye og "spennende måltider." Du trenger terapi av en psykolog for å få hjelp med din matfobi... Blir litt sånn matt av det programmet.  

Endret av Zereta
  • Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Men han hjelper dem ;) Han er dyktig i jobben sin og vet hva han gjør :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...