AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #41 Skrevet 16. februar 2015 Ingen Zara i nærheten. De butikkene jeg har til rådighet er: - Bik Bok - B-young - Carlings - Chantal - Claire.dk - Companys - Cubus - Ferdinand - Follestad - Gina Tricot - Haust Collection - Hennes & Mauritz - Indiska - Kappahl - Lindex - Marinka - Masai Clothing Company - Moods of Norway - Noa Noa - PM Personlig mote - Sapatos - Skonnord - Vero Moda - VIC - Vivikes - Floyd - Goelia - Match - Mango + Norwegian Outlet med masse merkevarer. Jeg har handlet masse fine kjoler på B Young. Anonymous poster hash: a1c2b...2b2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #42 Skrevet 16. februar 2015 Ja, kanskje jeg skal prøve det, men hvor kjøper du skjørt til å ha under da? Jeg synes det er vanskelig å finne skjørt som er i en grei lengde også som regel. De fleste skjørt funker. Jeg bruker mange forskjellige:) Anonymous poster hash: 2dbe4...f0e
Ugly truth Skrevet 16. februar 2015 #43 Skrevet 16. februar 2015 Jeg bor litt over en time fra Oslo, men jeg pendler 1 time motsatt retning hver dag, så det blir litt trøblete. Hvilke ferger tenker du da? Du kan låne en av meg, tror vi er i samme storlek 😊
Ugly truth Skrevet 16. februar 2015 #44 Skrevet 16. februar 2015 Men den siste kan vel fungere, om de har den der du bor? Generelt vil jeg tro den "klassiske" delen til HM er det beste alternativet ditt, der har de som regel endel klassiske pencilkjoler som kan pyntes opp eller ned.Anonymous poster hash: 526b9...e91 Tenkte også foreslå den delen av Hm. Passer inn i budsjettet å.
Gjest Solstråla88 Skrevet 17. februar 2015 #45 Skrevet 17. februar 2015 Noen butikker som finnes utenfor Oslo da? Tror ikke jeg rekker å ta en tur den retningen før bryllupet. Budsjettet mitt ligger på maks 1000 kr også, helst under. Den eneste butikken jeg kan komme på som muligens har en passende kjole er Høyer, men det blir for dyrt. Åååh. B-young pleier å ha litt korte penkjoler hele året
peppermyntete Skrevet 17. februar 2015 #46 Skrevet 17. februar 2015 Hvis jeg har en kjole som er for kort (ikke trang, men med vidt skjørt), så pleier jeg å bruke et skjørt under, enten i samme farge eller med en farge som passer:) det går jo an! Da kan du også ha skjørtet langt nede på hofta, så det blir lenger. Ingen som ser det. Sjekk også bikbok og new yorker, Cubus, lindex... Finn noe enkelt og fresh det opp med sko, smykker, cardigan e.lAnonymous poster hash: 2dbe4...f0e Jeg må bare si at dette er det beste tipset jeg har lest på lenge!! Jeg er også for høy til h&m kjoler, men løsningen din er jo helt genial! Tusen takk! :D
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #47 Skrevet 19. februar 2015 Floyd har mange fine kjoler! B-Young selger det merket, men de har også egen butikk. Ellers er jo Coast å anbefale, men dropp den på enden av Bogstadveien der Hun ene som jobber der er bare grinete. Mistet salg på 2300kr (!) Oasis har mange fine. Om ikke kan du som nevnt av en annen tidligere, pynte opp det du har i skapet, hvis du ikke finner noen? Smykker, frisyre, hårpynt ? :-) Den på Bogstadveien er jo den største i sentrum, så man finner jo bedre utvalg der Men anbefaler virkelig Coast! Anonymous poster hash: 0cfde...862
Gjest anonym2233 Skrevet 19. februar 2015 #48 Skrevet 19. februar 2015 Den på Bogstadveien er jo den største i sentrum, så man finner jo bedre utvalg der Men anbefaler virkelig Coast! Anonymous poster hash: 0cfde...862 Jeg er i den grad enig i at de har nye større utvalg, og mye flott der inne. Handlet der flere ganger, men etter sist opplevelse med ene ansatte som jobbet der vender jeg ikke nesen dit engang
KaDust Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #49 Skrevet 19. februar 2015 Hva med en peplumtopp forresten, hvis du er bekymret for å bli oppblåst? Da får du dekket over magen endel, og kan ha et enkelt tettsittende skjørt til Anonymous poster hash: 526b9...e91 Selges peplumtopper noe sted nå da? Er en stund siden jeg har sett det i butikkene, men så kan jeg ikke påstå at jeg er mye å shopper heller da. Godt tips uansett! Går kanskje for dette om jeg ikke finner en kjole. Hvilke ferger tenker du da? Du kan låne en av meg, tror vi er i samme storlek Åh, så hyggelig tenkt! Sender deg en PM, jeg. Tenkte også foreslå den delen av Hm. Passer inn i budsjettet å. De har ikke sortert HM'en her, så hva som er klassisk og ikke der aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #50 Skrevet 19. februar 2015 Hva med en peplumtopp forresten, hvis du er bekymret for å bli oppblåst? Da får du dekket over magen endel, og kan ha et enkelt tettsittende skjørt til Anonymous poster hash: 526b9...e91 Jeg tror jeg digger deg. Så hjelpsom, så mange god tips og gir ikke opp Anonymous poster hash: 27a39...c10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #51 Skrevet 19. februar 2015 Du sa du ikke liker nettbutikk, men vil alikevell anbefale kjoledamen.no . Utenom høyden så høres det ut som om vi har noen lunde samme kroppsfasong og disse kjolene kler meg veldig godt. Masse å velge i til under 1000lappen og man slipper å tenke på størrelsen på hoftene i mange av kjolene. Anonymous poster hash: 10752...f16
KaDust Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #52 Skrevet 19. februar 2015 Du sa du ikke liker nettbutikk, men vil alikevell anbefale kjoledamen.no . Utenom høyden så høres det ut som om vi har noen lunde samme kroppsfasong og disse kjolene kler meg veldig godt. Masse å velge i til under 1000lappen og man slipper å tenke på størrelsen på hoftene i mange av kjolene.Anonymous poster hash: 10752...f16 Takk for tipset, og jeg skulle ha benyttet meg av det om det ikke hadde vært for knapp tid. En uke til bryllupet, så jeg tørr ikke satse på at jeg får kjolen i tide og at den passer. Skal se om jeg får tid til å dra på et kjøpesenter i morgen, hvis ikke skal jeg prøve å rekke det lørdag. Finner jeg ikke en kjole der, går jeg for skjørt og topp av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #53 Skrevet 19. februar 2015 Kjoledamen er fantastisk! En venninne av meg jobber der, sikle... Jeg så HM hadde et par peplumtopper på nettsidene deres hvertfall Anonymous poster hash: 526b9...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå