AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg og min samboer gjennom endel år har nå så vidt begynt å snakke om å gifte oss. Vi ønsker oss et lite bryllup, med kun nærmeste familie og kanskje noen venner. Vi er i alderen +/- 40 år begge to når bryllupet skal stå - noe vi strengt tatt ikke har bestemt når skal skje, men for planleggingsformål kan vi jo si om 1,5-2 år. Poenget med denne tråden er at vi trenger innspill. Selv om bryllupet skal være lite, så ønsker vi fortsatt at det skal være like fantastisk og minneverdig som et stort bryllup. Bare anderledes. Vi har veldig få ideer om hva vi kan tenke oss, utover at vi er vedlig glad i god mat og vin, så det ønsker vi skal være sentralt. Budsjett er ikke fastsatt og er tøyelig,men selvfølgelig ikke helt ubegrenset. Ved reise så ønsker vi å dekke det meste for gjestene, så bryllup i Maldivene er ikke et tema. Geografisk sett er det aktuelt med bryllup på østlandet eller i Troms dersom det skal holdes i Norge, ellers er et bryllup i utlandet absolutt aktuelt. Så til det jeg trenger hjelp til: Under forutsetningenen nevnt over, hvordan ville bryllupet ditt sett ut? Har du opplevd et lite bryllup som var fantastisk, så fortell gjerne. Alle tips mottas med takk! Anonymous poster hash: 6cc43...266
Frøken I Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Har også tenkt at det må bli et lite brylluphvis vi noen gang gifter oss. Likte hvordan noen bekjente gjorde det: giftet seg på en fredag, og gikk ut og spiste på restaurant med foreldre og søsken (tror nok de hadde bestilt på forhånd). Lørdagen hadde de grillfest på stranden med venner og bekjente, veldig uformelt, men gøy!
Pipzky Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Vi var 21stk i bryllupet vårt og det var fantastisk 😍 hadde Hotellbryllup. Hele bryllupet kom vel på 50.000 der fotograf og hotellet tok over halve budsjettet.
Poserose Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har lekt litt med tanken på bryllup i et lavkostland, for eksempel i Budapest eller Praha Der bør man jo kunne få en del for pengene.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Vi var 40 + da vi giftet oss for et par år siden. Nå har jeg et spesielt forhold til Wien, siden jeg er delvis vokst opp der, så vi valgte å gifte oss borgelig i Wien. Var oss + 15 gjester. Middag og overnatting på samme hotell. For meg/oss var dette "drømmebryllupet". Hest og vogn for gjestene gjennom Wiens gater, god mat og drikke. Gjestene var såpass fornøyde at neste alle har vært tilbake senere på egenhånd på ferie. Anonymous poster hash: 70e72...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå