AndrineDavidsen Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Hei! Jeg studerer journalistikk ved Høgskolen i Oslo og Akershus og skal skrive en sak for www.journalen.hioa.no om voksne som ikke kan svømme. Jeg lurte derfor på om det er noen av dere her inne som ikke kan svømme og vil fortelle meg litt om hvordan det er. Er voksenkurs et alternativ? Eventuelt hvorfor ikke? Håper dette høres interessant ut for noen :-) Med vennlig hilsen Andrine Davidsen Endret 16. februar 2015 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Typen på min på 29 kan ikke svømme. Og nektet å bade tidligere om han ikke stod i bånn. Men med svømmeføtter og dykkermaske har han ikke noe problem. Han var flau over det og kom med mange unnskyldninger tidligere for å ikke bli med å svømme. Anonymous poster hash: f9224...8ab
Rainbow Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Hei Jeg må stenge tråden din, da det ikke er tillatt i forumet med tråder som inneholder * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv". Rainbow81, mod
Anbefalte innlegg