Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lett å komme inn i en familie som dame nr 2. Så med en viss fare for at noen kjenner meg igjen så får jeg bare hoppe i det.

Min ene svoger er en person som elsker å ydmyke andre, Han liker å fremheve seg selv og hvis man sier han i mot, ja da er 3 verdens krig i gang. Og han avskyr deg etter dette.

Jeg traff min svoger sånn ca 1 år før vi giftet oss, og det første han spør om er hva jeg jobber med. Jeg sier at jeg er student og snart ferdig. Utdannelsen jeg valgte er en god utdannelse, og et yrke han kunne hatt bruk for så han ble jo superglad for å skulle få en advokat inn i familien

Dessverre slo helsa beina under meg og jeg måtte avbryte, men jeg tar med en liten jobb som tilsynsfører hos BVT

Jeg er med i et forum på facebook, som omhandler BVT, og det kommer opp et spørsmål der fra en om hva vi jobber med. Jeg svarer at jeg jobber som tilsynsfører.

Rett etter på kommer det en pm til meg om at jeg måtte huske på taushetsplikten, og hvordan går det med studiene?

Jeg svarer han at han burde jo vite at taushetsplikten ikke nekter meg å si at jeg er tilsynsfører.

Etter dette er helvete løs. Han behandler meg som luft, hvis tlf ringer hos mannen min og han spør om jeg kan ta den, og jeg ser at det er svogerne min, da vet jeg at svarer jeg får jeg beskjed om at jasså du må ta hans tlf ja, og at hvis han skulle snakke med meg så ringer han på min men at jeg ikke hadde noe med å ta tlf.

Vi skal på ferie like ved der han bor i sommer og mannen min sier at jeg, ungene, og kona stikker innom. Han sier da at " ja ta med deg gutta du"

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ikke gjort han noe. Og ja vi finner ikke tonen. Heldigvis er det ingen familieting som skal gjøre at vi må være sammen, annet enn bryllup når det tid nærmer seg, heldigvis ingen planer om det i familien.

Hva sier mannen min? Vel han har snakket med han, men ingen respons. heldigvis har jeg min kjære sin støtte.

Anonymous poster hash: 9aa8c...2f1
Skrevet

Svogeren din har åpenbart en skrue løs. Så lenge du er på ditt tørre mtp taushetsplikten har ikke han noe han skulle ha sagt om det.

Mannen din burde jo ta deg litt kraftigere i forsvar mener nå jeg.

Lykke til. :hug:

Anonymous poster hash: c9324...601
Skrevet

Først av alt: Det er ikke hemmelig at man er tilsynsfører, fosterhjemm, ansatt i barneverntjenesten etc. Så der tuller han fælt.

De andre tingene bør du få samboeren din til å ta opp med broren sin. Om min bror hadde behandlet min mann på en slik måte ville jeg tatt det opp med broren min.

Anonymous poster hash: b2345...bdf
Skrevet

Hei og takk for svar. Mannen min har satt han på plass noen ganger, og det har og resten av familien vår gjort, jeg har 8 andre svogere, min mann er en søsken flokk på 9.

Men jeg ínnser at jeg bare er glad for at ikke vi bor i nærheten

Anonymous poster hash: 9aa8c...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...