AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hvor alvorlig tar dere matchingtesten på Sukker egentlig? Jeg kan lese en profil,og føle at dette er en bra mann,men så ser jeg at vi f.eks. bare har 87 % match og tenker det er for lite...? Ser f.eks.at bladene på matching- treet er halvdøde på viktige ting som barn eller varighet for forholdet. Skal man bare la være å opprette kontakt med denne mannen hvis man ser dette? Føler at jeg mister lysten til å kontakte noen når jeg ser på dette matchingtreet og alt som kan bli problematisk. Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 354de...a3f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Blir du seriøst deprimert av det? Eller er deprimert et ord som du synes kan være kjekt å kaste rundt seg i tide og utide?Anonymous poster hash: a83ac...921 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Blir du seriøst deprimert av det? Eller er deprimert et ord som du synes kan være kjekt å kaste rundt seg i tide og utide?Anonymous poster hash: a83ac...921 Jeg er deprimert ellers også,da jeg har hatt mye motgang i det siste.Og det blir ikke bedre av at de jeg møter på nettdating oftest viser seg å være feil for meg.Derfor hadde jeg et håp om at matchingtesten ville hjelpe meg litt på vei. ts Anonymous poster hash: 354de...a3f
Polly Ester Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 87% er jo ganske bra det da. Det er ganske mange menn som svarer ganske generelt på spørsmålene i den testen også, så det kan hende det er bedre match i virkeligheten. Dessuten har ikke den testen noenting å si overhodet på kjemi og hvordan dere matcher sånn egentlig. Det er det dere gjør sammen, hva dere liker å snakke om, hvordan dere snakker sammen osv som måler virkelig match. Den testen er jo bare en indikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er deprimert ellers også,da jeg har hatt mye motgang i det siste.Og det blir ikke bedre av at de jeg møter på nettdating oftest viser seg å være feil for meg.Derfor hadde jeg et håp om at matchingtesten ville hjelpe meg litt på vei. ts Anonymous poster hash: 354de...a3f Så du er allerede deprimert og nå har du lyst å finne en date på match? En ganske misvisende tittel på tråden da. Men om du er deprimert, har du prøvd noen tiltak for å bli mindre deprimert da? Tror du at dating vil gjøre underverker?Anonymous poster hash: a83ac...921
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Så du er allerede deprimert og nå har du lyst å finne en date på match? En ganske misvisende tittel på tråden da. Men om du er deprimert, har du prøvd noen tiltak for å bli mindre deprimert da? Tror du at dating vil gjøre underverker?Anonymous poster hash: a83ac...921 Ja det har jeg og jeg føler meg mye bedre takk.Men dette er off-topic for tråden og jeg diskuterer ikke dette videre her. ts Anonymous poster hash: 354de...a3f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Jeg møtte kjæresten min gjennom venner. Viste seg at vi begge var på sukker, sjekket matchen våres. Den var 74%. Nå har vi vært lykkelige sammen i 3 år. Synes vi passer perfekt sammen, og vi er enige om alle de store viktige tingene. Så har vi noen ting vi er forskjellige på, men det er jo bare positivt. Anonymous poster hash: 5cbbb...419 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Matchingtall er bare vås. Men er jo enkelte ting det er greit å avklare, f.eks. om barn, om man vil ha og ca. når. Det bør man ikke være for uenige om i utgangspunktet.Anonymous poster hash: 63743...5e7 2
Nettinettet Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Matchingtall er bare vås. Men er jo enkelte ting det er greit å avklare, f.eks. om barn, om man vil ha og ca. når. Det bør man ikke være for uenige om i utgangspunktet.Anonymous poster hash: 63743...5e7 Eneste grunnen til at Sukker har matching systemet er fordi de skal ha et ugangspunkt når de skal lage foto greiene på sukker-festene. Greit å vite om man vil det samme med tanke på barn, etc men utenom det ville jeg ikke lagt noe vekt på disse tingene. Treff heller de du synes er kjekke/pene/hyggelige og så blir du kjent med dem i virkeligheten og ser hva som skjer.. Endret 16. februar 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Jeg tenker som så at dersom dere har de viktige puntene like (barn, ønsket forhold osv.) så gjør det ikke noe om han ikke er like urban som deg f.eks. Ikke heng deg så mye opp i matchtall. Anonymous poster hash: 0c546...d65 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Slike match tester bryr jeg meg fint lite om og gidder ikke å se på det en gang. Om vi passer sammen eller ikke, er vel opp til oss å bedømme? Det er ingenting å bli deprimert over
Gjest Cartman Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Er ikke på sukker, men matching er bare latterlig. Alle de såkalte matchene mine er uhøflige og gærne hahaha. Faktisk får jeg bedre kontakt med de jeg tilsynelatende har lite til felles med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå