Gå til innhold

Tykk.................tenning

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å si det sånn, jeg tror det er dama di som bør være fortvilet. Satt typen min og la ut om mine kroppsdeler på denne måten, hadde jeg blitt litt satt ut. Det er mye bedre å si det til henne. Skam deg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du er ikke redd for hva andre skal si da??

Ja, at du kanskje går på tvers av hva du har sagt og ment om damer i mange år.

Kanskje du er redd for hva kamerater og venninner skal si.

Problemet ligger ikke hos dama i alle fall.

Det er vel ditt syn på kvinner som kanskje begynner å forandre seg og kanskje modnes og det skremmer deg.

Hun er kanskje seriøs og unik og helt megaflott og det var det du så i begynnelsen.

Hvorfor lar du andre tanker snike seg inn å ødelegge det flotte dere har?

Om du likte henne fra begynnelsen av så er jo ikke hu et problem.

Har du komplekser for kraftige damer?

Tror det ligger med psykologi i dette enn redselen for å miste tenningen altså.

Ikke la sånne fjortis tanker,ja sånne umodne argumenter ødelegge veien for deg til et flott liv med ei sprek jente.

Gjest Anonymous
Skrevet

dump henne, fatter ikke at du gidder være samen med en du ikke tenner på..

feite damer er ikke attraktive, jenter nå for tiden blir jo bare større og større

Skrevet
dump henne, fatter ikke at du gidder være samen med en du ikke tenner på..

feite damer er ikke attraktive, jenter nå for tiden blir jo bare større og større

Skal jeg hjelpe deg med å fjerne salaten fra føttene dine?

Gjest hilsen et gift par
Skrevet
Du er ikke redd for hva andre skal si da??

Ja, at du kanskje går på tvers av hva du har sagt og ment om damer i mange år.

Kanskje du er redd for hva kamerater og venninner skal si.

Problemet ligger ikke hos dama i alle fall.

Det er vel ditt syn på kvinner som kanskje begynner å forandre seg og kanskje modnes og det skremmer deg.

Hun er kanskje seriøs og unik og helt megaflott og det var det du så i begynnelsen.

Hvorfor lar du andre tanker snike seg inn å ødelegge det flotte dere har?

Om du likte henne fra begynnelsen av så er jo ikke hu et problem.

Har du komplekser for kraftige damer?

Tror det ligger med psykologi i dette enn redselen for å miste tenningen altså.

Ikke la sånne fjortis tanker,ja sånne umodne argumenter ødelegge veien for deg til et flott liv med ei sprek jente.

helt enig

Gjest Irritert
Skrevet

Vel, hun fortjener bedre enn det hun har nå, det er sikkert....Jeg er glad jeg ikke er sammen med deg! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

når "den store forelskelsen" går over er det vel ikke BARE det om hun er pen som betyr noe for om dere fortsetter å ville være sammen...? Du sier jo at hun er søt og sjarmerende, dere har kjemi, og hun virker som en fin person... Hvis forelskelsen går over er det enten til "ingenting" eller kjærlighet (fordi man har knyttet seg til hverandre).

Hvis du er VELDIG fokusert på overvekten hennes tyder det kanskje på at du tenker på hva andre vil si...? Eller at det kanskje er flere ting du tviler på, men bruker vekta som "hovedproblem"? Mener ikke å kritisere for mye, jeg tenner ikke på hvem som helst selv, men når jeg først gjør det mener jeg at jeg ikke bør tenke så mye mer på om personen ser bra nok ut... I praksis gjør jeg det vel likevel, da...

Skrevet

fortvilet sier:

Noen gode råd?

Vil dette gå over? Bør jeg ta det opp med henne? Hva sier jeg i såfall (Huff, gruer meg!)?

Hvilken trreningsform/velser er effektive for å gå ned i vekt? Hva bør man holde seg unna?

:fy: Jeg vil si at det er du som har et problem da, så lenge hun ikke har lagt drastisk på seg etter at dere ble et par.

For var hun slik hele tiden, så må du ha visst hva som må til for at du skal bli 100% tilfredstilt.

:-? Da burde du ha sagt det til henne på en fin måte, eller rett og slett holdt deg unna. Og sannsynligvis har du gitt henne komlimenter, men om du sier du føler det sånn, har du virkelig vært ærlig med henne da?

Når du nå har kommet så langt at du har hoppet til køys med henne, og likevel oppleve det slik, er jeg redd du rett og slett må ta konsekvensene av det. :roll:

Vist du vil at hun skal slanke seg er det flere viktige ting du må tenke på først.

Er hun villig til å ta det skrittet ?

Er hun innstilt?

For hvem sin skyld skal hun slanke seg for, sin egen eller din?

Kjenner du bakgrunnen hennes i forhold til at du syntes hun er for stor?

Det kan være mye som ligger bak også.

Jeg vil på det sterkeste råde deg til å være 100% åpen og ærlig med henne. Støtt henne og.

Hun høres ut som hun er den du virkelig har ønsket, så jeg oppfordrer deg til å ta vare på det. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden.

tror også at det er viktig å tenke over hvilken verdier dere har hos hverandre osv.

Dette var ikke ment som et angrep, men håper likevel du finner ut av det. :wink:

Skrevet

Jeg er også redd for at det er du, "fortvilet", som har et problem.

Jeg tror, som flere andre her, at det du er redd for er hva omgivelsene vil si - og hvis det er tilfelle så sier jeg som følger: Jeg håper hun dropper deg, du er ikke verd henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...