AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Reklame er over ALT, greit nok, det skal nok til for å få rettet oppmerksomhet mot et produkt og sånt, men det kommer mer og mer. På Youtube nå, har det også begynt å kommer reklame midt i en spilling du ser på. Så du kan se på det du ser på en liten stund, men så avbrytes det av reklame. Hvorfor var det ikke nok at den kom før klippet vi skal se på starter? Større desperasjon etter å selge eller? Oppnår de ikke oppmerksomheten og da må øke virkemidlet? Vel..de burde jo skjønne at vi avbryter reklamen fordi vi ikke vil se den, men da må det altså økes. Anonymous poster hash: 6c8a5...87a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Adblock. Anonymous poster hash: e3689...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Adblock:P Anonymous poster hash: 25e09...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Skulle ønske man kunne forby reklame. Har sagt opp kabeltv for å unngå tv-reklamene. NRK<3 Klistremerke på postkassa. Og selvsagt: ADBLOCK!!! Anonymous poster hash: aacd8...f6d 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Skulle ønske man kunne forby reklame. Har sagt opp kabeltv for å unngå tv-reklamene. NRK<3 Klistremerke på postkassa. Og selvsagt: ADBLOCK!!! Anonymous poster hash: aacd8...f6d Har du gammeldags antenne til tv`n og fungerer det like bra? Desperat mye reklame ja. Anonymous poster hash: c34bd...82e
Aule Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Har selv helt reklame-allergi. Sa opp tv-abonnementet pga all reklamen. Hører stort sett kun på NRK P3 i bilen eller hjemme. Nå som youtube har blitt ødelagt av et ekstremt reklametrykk har jeg gradvis sluttet å bruke den siden også. Så for meg har det blitt nok, og konsekvensen er at de mister brukere.
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Enig. Greit nok at reklame folka skal tjene penger, men det blir bare for mye altså. På noen kanaler, så er det jo reklame hele tiden! Det er til å bli sprø av. Å det er mye reklame på radio og nettet. Jeg ser ikke ofte på tv. Jeg tar det heller opp. Da kan jeg bare spole over den dumme reklamen
Gjest Emera Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Jeg utstår ikke reklame! Altså, bedrifter og produsenter må få lov til å presentere/markedsføre seg selv, greit nok. Men som andre i tråden her synes jeg det blir for mye. Heldigvis går det an å begrense det for egen del. Jeg har adblock (nei, VG, jeg kommer IKKE til å "skru på annonser for å finansiere viktig journalistikk..."), hører kun radio på Nrk og tar opp TV-programmer på PVR sånn at jeg kan spole over reklamen. Å ignorere reklame er faktisk ganske så tilfredsstillende.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Har du gammeldags antenne til tv`n og fungerer det like bra? Desperat mye reklame ja.Anonymous poster hash: c34bd...82e Vet ikke om jeg forstod spørsmålet, men jeg uttrykte meg nok uklart. Mener at vi har sagt opp tv-abonnementet, har Apple-tv der vi ser Netflix, NRK nett-tv osv. Så ingen grunn til å betale for å se på kanaler der 50 % av sendetiden består av reklame (som ofte har som mål å gi deg dårlig selvtillit sånn at du tror du trenger deres produkt). Det er et av hovedproblemene mine med reklame. Synes det er temmelig kynisk... Og jeg kommer heller ikke til å tillate adblock om jeg en sjelden gang er inne på VG! (Det fins langt bedre alternativer!)Anonymous poster hash: aacd8...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå