AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Fant ingen bedre tittel til tråden, men jeg er av dem som er tynn fra naturens side. Men i perioder føler jeg meg mye større enn andre.. er det sånn at kroppen plutselig kan begynne og ta vare på det vi spiser, og legge på seg litt, for så og brenne opp alt igjen sånn plutselig? Jeg er 1.72 og veide sist jeg sjekket (ca. 1 mnd siden) 45 kg. På mitt største var jeg 60 kg. Og da følte jeg meg skikkelig stor. Og jeg taklet svært dårlig å måtte kjøpe større klær. Nå føler jeg at jeg har lagt på meg igjen, men ikke så mye at jeg ikke passer i buksene (mulig jeg ikke har lagt på meg?) men føler det fordi jeg i det siste har spist ekstremt mye godsaker. Når jeg er på mitt tynne, føler jeg at jeg ser bra nok ut...men føler meg på den andre siden ikke så attraktiv for menn. Da jeg kunne tenkt meg større bryst og litt mer på magen. Men, mange jeg ser som ser tynne (de går ofte med klær som ikke viser formene så mye) avslører noen ganger at de har såkalt "bilringer".. altså, det fettet som legger seg på området under navlen. Og det er ikke så pent.. jeg liker bedre det som ligger på hele magen Men de som får disse ringene, er det de som ikke er så naturlig "formfulle"? For er ikke vits for meg å prøve og legge på meg, om det bare skal komme der. Hvorfor får isåfall enkelte det bare på "feil" sted på kroppen, og ikke over alt? Anonymous poster hash: 0f362...740
Ugly truth Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Du trenger jo hjelp! Håper du får det via lege? Du er undervektig når du er 172 og veier 45kg. Det er svært farlig! En venninne av meg kan ikke få barn. Fikk nettopp beskjed om det. Gjett hvorfor? Fordi hun hadde anoreksi som yngre. Det er en farlig sykdom med mange fler konsekvenser enn hva man kanskje tenker på. Du er ikke vekten din, du er handlingene, personligheten og lykken. Ta vare på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Kjenner ei som er 1.82 og veier 54.. er hun syk? Anonymous poster hash: 0f362...740
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 du skrev jo du veide 60 før, så da vet du hvor det fettet havner? Regner med det ikke endte på de rette stedene=puppene. Det er vansklig å få fettet til å havne på puppene og rumpen. Tror det rett og slett er genene som spiller rollen der. Dersom det er en teknikk for å få fettet til å havne på rette stedene vil jeg også vite den sårt. Dersom du vil ha større rumpe kan du eventuelt trene. Muskler veier mer enn fett, men du vil ikke se ut som en muskelbunk av mild rumpetrening (dersom du er redd det blir for mandig). Verre med puppene, da. Som sagt; genene tror jeg avgjør hvor fettet først havner. Anonymous poster hash: d82f2...28b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Kjenner ei som er 1.82 og veier 54.. er hun syk? Anonymous poster hash: 0f362...740 ikke nødvendigvis anoreksi, men man er ifølge bmi-skalaen undervektig. Undervekt i seg selv er vel ''sykdom'' da det følger med mange alvorlige helseproblemer og er dødlig i verste fall. Anonymous poster hash: d82f2...28b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 du kan ikke velge hvor fettet skal legge seg, det er genetisk bestemt. Men du kan velge hvilke muskler du vil trene og gjøre større, det er muskler som gir kroppene våre de fine fasongene Anonymous poster hash: 64c0b...763
Rainbow Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Kjære TS Jeg må stenge tråden din. Det er fordi du er farlig undervektig, og de tankene du sitter med, at du føler deg stor og blir redd for å gå opp i vekt når du veier så lite, får du ikke hjelp med her. Her kan du risikere å få skadelige råd. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å ta kontakt med nettros.no, De har råd når man sliter med slike tanker, og man kan spørre dem helt anonymt på mail eller telefon. Det er ikke noe godt å gå rundt med slike tanker. Rainbow81, mod
Anbefalte innlegg