AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har begynt å legge merke til en fyr som jobber på den nærmeste butikken her jeg bor. Han er på min alder, veldig kjekk, fin utstråling og hyggelig i kassa (som alle burde være når de jobber i butikk). Men, nå har jeg funnet ut at han er naboen min her jeg leier hybel. For noen uker siden gikk vi ut samtidig, han foran meg. I det han åpner garasjeporten snur han seg mot meg og smiler veldig søtt til meg. Etter det har jeg vært og handla når han stod i kassa én gang. Jeg ble så nervøs, ble skikkelig dum og visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg. Han var jo selvfølgelig hyggelig og smilte, men det er han vel med alle. Men hvordan skal jeg hinte til at jeg faktisk synes han er utrolig søt og hyggelig? Og at jeg vil bli kjent. Skal jeg bare hilse på han neste gang vi tilfeldigvis møtes utfor huset? Utålmodig.. - jente, 20 år. Anonymous poster hash: c1cb9...e52
dillyduzit Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Hva med å spørre ham neste gang du ser han om han har noen planer til helgen? Sånn litt løst uten å måtte legge for mye i det. Dersom han sier nei, så kan du jo eventuelt bare finne opp at du skal der eller der også at det hadde vært hyggelig om han ville være med.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Hva med å spørre ham neste gang du ser han om han har noen planer til helgen? Sånn litt løst uten å måtte legge for mye i det. Dersom han sier nei, så kan du jo eventuelt bare finne opp at du skal der eller der også at det hadde vært hyggelig om han ville være med. Ja, kan jo det. Selvfølgelig litt redd for reaksjonen. Hvis han blir veldig overrasket eller ikke har lyst.. haha. Anonymous poster hash: c1cb9...e52
dillyduzit Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Hehe, minner meg om en gang.. (for personlig til å dele, send en pm om du vil lese. Passer godt til din situasjon) Neida, prøv, om han er opptatt så er han opptatt men da legger han hvertfall sikkert litt ekstra merke til deg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Hvordan spør man noen man ikke kjenner om de har planer i helgen? bare "hei! Du kjenner ikke meg, men du er kjekk, har du planer i helgen? Finne på noe?".. Jeg lurer litt, for vurderer å gjøre det (jeg er ikke TS), men er redd han skal tro jeg er helt psycho eller noe.. Anonymous poster hash: 6cd4b...8b9
dillyduzit Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jobber dere i nærheten slik som TS? Hvor jeg jobber er det hvertfall enkelt å få kontakt med de som jobber i nabobutikken og da dermed enkelt å spørre de som jobber der uten at man egentlig kjenner dem. Men jeg pleier å dra den løst "Gjør du noe spennende til helgen eller?" - "Nei, ikke egentlig" - "Å nei, kjipt! Men jeg og noen folk stikker bort på xx etter jobb, keen på å bli med?" om svaret er nei drar jeg gjerne den "Kanskje en annen gang?" - "Ja, det hadde sikkert vært hyggelig"
Gjest mann20mb Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Garasje sa du? hvis han har bil så vent til du ser han eller noter deg når han til vanlig kjører til jobb og spør om å få sitte på en dag.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 I teorien burde man bare kunne gå bort å prate med vedkomne.....men teori er ikke det samme som praksis har jeg skjønt 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 TS her. Vi jobber ikke i nærheten av hverandre, han jobber på den nærmeste butikken her hvor jeg bor. OG vi er naboer. Så jeg kan altså være heldig og se han ofte. Men vanskelig å vite hva jeg kan spørre om, uten at det blir for rart. Jeg er ikke redd for å prate med ukjente, men jeg blir bare så nervøs fordi han er så pen. Anonymous poster hash: c1cb9...e52
Charlene87 Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Bare si "Hei "neste gang du ser han utenfor nabolaget. Han vet jo at dere er naboer. Ser du han utenfor garasjen spør hvor han skal, og si dit skal jeg også. Så er du heldig så spør han " lyst til å sitte på" :-)?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Høres ut som noe jeg har opplevd. I mitt tilfelle var det jeg som jobbet på butikken da. Nærmeste nabo var på min alder. Så film sammen, hadde noe sex og egentlig veldig trivelig. Men var et eller annet som ikke funket og jeg sa dette til han. Akkurat da skulle jeg ønske vi ikke var naboer, måtte forbi døren hans hvår gang jeg skulle ut eller inn og håpet alltid på å ikke møte han utenfor. Og enda pinligere var det når han handlet hos meg, hehe. Jeg har flyttet da, men når jeg skal på besøk hjem er det samme plass. Anonymous poster hash: 5b671...0d1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Du vet hvor han bor. Kvinne deg opp og ring på døra hans. Spør han om han har sukker å låne deg. Når du går inn på kjøkkenet hans så mister du tilfeldigvis alt du har på overkroppen.... Nei vent, det er fra en film jeg har sett tidligere. Uansett, neste gang du ser ham, gå bort til han og snakk med ham? Altså, du må ikke være redd Anonymous poster hash: 748dd...dbb
Tvist Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Ja, spør om å få låne egg eller sukker til kaken du skal bake, og inviter ham innom for å smake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå