AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hjelp. Anonymous poster hash: 06563...797
Miklo Velka Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Setter på en TV-serie eller film, og da helst komedie, for å få tankene over på noe mere hyggelig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Hjelp. Anonymous poster hash: 06563...797 Hva skjedde ts? Kan dere finne tilbake til hevrnadre igjen? Anonymous poster hash: 2f3cf...d8c
sweg Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Hadde kjærlighetssorg denne uka, men den ble betydelig mindre når venninna mi tvang meg til å laste ned tinder, lol. Det verste (kule?) var at en der ba meg ut på valentinsdagen, og det fikk meg til å glemme at jeg var trist og hatet den dagen xD Ellers pleier jeg å være med venner, be om å jobbe ekstra vakter, trene mye, spille Sims eller se på serier mens jeg spiser boller.
Gjest incognita Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 (endret) whisky Endret 20. februar 2015 av incognita 2
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jeg så alle sesongene av sex and the city husker jeg. Godt med hjernedød underholdning man bare kan koble helt av med... Ellers så er det alltid lurt å komme seg mest mulig ut. Bruk venner/venninner for alt de er verdt, tren og ta deg en tur på byen. Kjærlighetssorg kan være fryktelig vondt, men det blir faktisk bedre med tiden - uansett hvor håpløst det føles akkurat nå.
Gjest Amémonos Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Jeg gjorde det slutt med mannen jeg er forelsket i for noen dager siden (han såret meg gang på gang og jeg respekterer meg selv for mye til å godta det). Gråter nesten konstant, men når jeg klarer å la være en stund drar jeg meg selv på trening. Det er tungt, men føles så utrolig bra etterpå. Ellers har jeg sikkert sett 15 filmer denne helga. Det er godt å fokusere på noe annet enn savnet. Sover også veldig mye.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Det som har funka best for meg for å komme over noen er å flørte med andre uskyld flørting, litt confidence boost og bekreftelser på at andre syntes du er bra, gjør at det føles lettere for min del. Anonymous poster hash: f1e6f...ecd
Charmander Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Trening og aktiviteter, ikke bli inne hele dagen. Det er helt katastrofte. Er i en litt uggen periode selv og da blir det ofte 2 treningsøkter på en dag.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Ingenting.....absolutt ingenting hjelper 3
Teethgrinding Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Den beste medisinen for alle livets problemer er å ta seg en lang skitur med din beste kompis. Det løser alt. Try it, you'll see.
Gjest Nosoul Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Er mye sammen med venner og familie. Gå turer, hører på musikk og husarbeid pleier å hjelpe meg Er du innstilt på at det å ha kjærlighetssorg er helt jævlig, da blir det som regel det også. Prøver du å være litt mer positiv å sette deg ulike mål, og ikke minst ser fremover, går det bedre. Det har alltid hjulpet meg. Jeg mener man har lov til å være bittelitt egoistisk i slike situasjoner, nettopp for å gi seg selv litt selvtillits-boost Endret 22. februar 2015 av Nosoul
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Hjelp. Anonymous poster hash: 06563...797 Jeg bruker tid på kg-forumet Sitter dom oftest og leser tråder om folk med problemer i samlivet. Og mitt standardtips er alltid: Dump ham/henne! Jeg tenker slik at det er best for meg å prøve å sabotere andres forhold. Hvis ikke jeg kan være lykkelig, så unner jeg ingen andre å være det heller Anonymous poster hash: 3cfcf...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå