AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hva gjør at dere slutter å svare en dame på nettdating eller Tinder? Hvis dere er midt i en samtale, du har virket kjempeintr i det ene øyblikket og vips så blir det stille fra din kant - er det fordi du fikk en penere match? Hadde du sluttet å svare en jente for noen dager som du i utgangspunktet var keen på? Hva hadde dere tenkt om jenta sende en ny mld etter noen dager - når du ikke har svart på den siste hun skrev? Anonymous poster hash: 8f454...c46
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Det er vel heller fordi han fikk en mer INTERESSANT match? Med andre ord, noen som viste interesse for han og som viste at hun brydde seg om det han hadde å si? Anonymous poster hash: b0c4f...2d6
Timza Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Send en melding og spør han bare. Får du ikke svar så jaja, han har sikkert sine årsaker. Det å skulle fundere på hvorfor og da særlig anta at det handler om deg og ikke noe lokalt om han eller rundt han vil bare ødelegge. Tar man alt personlig på et slikt sted så blir man jo psykisk syk til slutt.
happiest Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Nå er jo ikke jeg gutt, men jeg har opplevd akkurat det samme! Og lurer på det samme.... Jeg har sendt melding noen dager i ettertid, noen har jeg fått svar fra, og da gjerne med en "unnskyldning" for hvorfor de ikke har sendt noe tidligere. Eller så får jeg ikke svar, og kanskje de sletter meg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Det er vel heller fordi han fikk en mer INTERESSANT match? Med andre ord, noen som viste interesse for han og som viste at hun brydde seg om det han hadde å si?Anonymous poster hash: b0c4f...2d6 Hvorfor i all verden går du utifra at jeg ikke viste noen interesse for hva han hadde å si...? Jeg viste interesse og var like aktiv som han med å holde samtalen flytende før han plutselig droppa ut. Han har ikke fjernet meg som match. TsAnonymous poster hash: 8f454...c46
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er gutt, og har opplevd det samme fra jenter. Faktisk så er det veldig få som skriver tilbake etter at vi har matchet. Regner med at de fant noen mere interessante enn meg, og at de derfor valgte å benytte seg av "angreretten". Anonymous poster hash: 6afd2...c57 1
OnFire Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Det er vel heller fordi han fikk en mer INTERESSANT match? Med andre ord, noen som viste interesse for han og som viste at hun brydde seg om det han hadde å si? Anonymous poster hash: b0c4f...2d6 Man svarer jo uansett, og så får man avslutte på en ordentlig måte hvis man ikke er interessert lenger.
Charmander Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 For meg kan det være om hun begynner å stille kjedelige spørsmål som f. eks hva studerer du. Da tror jeg at jeg tar en blund i istedet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er gutt, og har opplevd det samme fra jenter. Faktisk så er det veldig få som skriver tilbake etter at vi har matchet. Regner med at de fant noen mere interessante enn meg, og at de derfor valgte å benytte seg av "angreretten". Anonymous poster hash: 6afd2...c57 Haha ja, jeg må jo bare akseptere at den ENE av de 100 matchene jeg hadde ekstra lyst til å holde en samtale gående med, ikke var såå interessert.. bare utrolig irriterende! For meg kan det være om hun begynner å stille kjedelige spørsmål som f. eks hva studerer du. Da tror jeg at jeg tar en blund i istedet. Han stilte meg et spørsmål jeg svarte på med et svar og samme spørsmål tilbake.. TS Anonymous poster hash: 8f454...c46
Gjest tomasjj Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Hvorfor i all verden går du utifra at jeg ikke viste noen interesse for hva han hadde å si...? Jeg viste interesse og var like aktiv som han med å holde samtalen flytende før han plutselig droppa ut. Han har ikke fjernet meg som match. TsAnonymous poster hash: 8f454...c46 Han snakker kanskje med flere, og har gått videre til å møte en annen? Evt. er han på reise, opptatt etc. Kommer litt an på hvor lenge pausen er. Han forteller deg sikkert hvorfor hvis du spør. Er han interessert i deg så forteller han hvorfor.
Gjest tomasjj Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 For meg kan det være om hun begynner å stille kjedelige spørsmål som f. eks hva studerer du. Da tror jeg at jeg tar en blund i istedet. Det står jo ikke en dritt på de fleste tinder-profiler, så dette er en del av det å bli kjent spør du meg. Det der med å måtte ha så morsomme kommentarer og spørsmål er så jævlig trasig. Humorkonkurranse liksom. Man skal jo finne ut hvem den andre er, og da må man faktisk gjennom noen standardspørsmål først. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Han snakker kanskje med flere, og har gått videre til å møte en annen? Evt. er han på reise, opptatt etc. Kommer litt an på hvor lenge pausen er. Han forteller deg sikkert hvorfor hvis du spør. Er han interessert i deg så forteller han hvorfor. Jeg tror nok absolutt han har gått videre med noen andre, og det er jo fair enough. Jeg kommer ikke til å spørre, vi har ikke møttes engang, så han skylder meg ingenting egentlig. Og jeg vil ikke virke veldig needy heller, det får jeg tar ut her på kvinneguiden:) Anonymous poster hash: 8f454...c46
Gjest tomasjj Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Jeg tror nok absolutt han har gått videre med noen andre, og det er jo fair enough. Jeg kommer ikke til å spørre, vi har ikke møttes engang, så han skylder meg ingenting egentlig. Og jeg vil ikke virke veldig needy heller, det får jeg tar ut her på kvinneguiden:) Anonymous poster hash: 8f454...c46 Ikke anta det verste. Det er ikke needy - det er helt fair. Om du får svar er en annen ting. Er han en voksen og bra kar, får du det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Ikke anta det verste. Det er ikke needy - det er helt fair. Om du får svar er en annen ting. Er han en voksen og bra kar, får du det. Jeg gjør jo det litt når han plutselig meldte seg ut av samtalen. Og jeg har jo sett at han er aktiv også.. prøvde litt å trøste meg med at han sikkert var opptatt med jobb, men nå har det jo gått flere dager og han har jo hatt tid til å være på Tinder så...:/ Anonymous poster hash: 8f454...c46
draug 75 Skrevet 16. februar 2015 #15 Skrevet 16. februar 2015 Noen ganger går bare samtalen i stå. (Jeg kunne ha god lyst til å spørre hvorfor kvinner stopper en tindersamtale plutselig og uten hadet, men da er svaret fordi jeg er kjedelig.) Er det du eller matchen som har skrevet siste melding?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #16 Skrevet 16. februar 2015 Noen ganger går bare samtalen i stå. (Jeg kunne ha god lyst til å spørre hvorfor kvinner stopper en tindersamtale plutselig og uten hadet, men da er svaret fordi jeg er kjedelig.) Er det du eller matchen som har skrevet siste melding? Har du prøvd å spørre dem? Det var jeg som skrev siste melding, med et spørsmål i.. Anonymous poster hash: 8f454...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå