Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :)
Jeg har lenge vurdert å ta såkalt øyebrynsløft, men ikke fordi jeg har rynker der, jeg er tross alt "bare" 20 år gammel.

Jeg har arvet en "firkantet" form på øyebrynene av faren min, og uansett hvordan jeg napper og tegner øyenbrynene, blir jeg ikke fornøyd. Har lest at Kim Kardashian har tatt dette, og jeg syns øyenbrynene hennes er som en drøm.

Jeg syns det er greit å bruke penger på dette, hvertfall med tanke på at øyebrynene "rammer" inn ansiktet så godt.

Vil noen dele sine erfaringer ? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyenbrynsløft er meg bekjent oftest et panneløft (det gir minst synlige arr) - mao et ganske stort inngrep. Det er ikke et inngrep som former bryn heller. Jeg tviler på at en seriøs plastisk kirurg skjærer i en 20-åring som ikke er helt fornøyd med formen på brynene sine.

Anonymous poster hash: ad9ca...e87

Skrevet

Øyenbrynsløft er meg bekjent oftest et panneløft (det gir minst synlige arr) - mao et ganske stort inngrep. Det er ikke et inngrep som former bryn heller. Jeg tviler på at en seriøs plastisk kirurg skjærer i en 20-åring som ikke er helt fornøyd med formen på brynene sine.

Glemte å nevne at jeg vurderer restylane, altså ikke legge meg under kniven!

Skrevet

Men, men. Hva hendte med å akseptere deg selv som du er, unge jenta. :)

Skrevet

Men, men. Hva hendte med å akseptere deg selv som du er, unge jenta. :)

Jeg har ingen ting i mot å fikse på utseendet, og jeg er åpen for alle slags løsninger :) Noen er for kirurgi/kosmetiske behandlinger, noen klarer å akseptere utseendet de ble født med.

Skrevet

Jeg har ingen ting i mot å fikse på utseendet, og jeg er åpen for alle slags løsninger :) Noen er for kirurgi/kosmetiske behandlinger, noen klarer å akseptere utseendet de ble født med.

Jaja, voksne folk bestemmer over seg sjøl.

Skrevet

Nå bar jeg googlet dette øyenbrynsløftet som Kim K hevdes å ha tatt. Det står Botox brow lift, hvilket betyr at det er brukt Botox for å løfte bryn på "rette stedet". Men det er jo ingen tryllebehandling som endre brynform totalt. Da må du antakelig gå til en dyktig person som former og tatoverer bryn i tillegg (evt. kun det).

Den vanligste feilen med Botox er at det settes for mye, så folk får oppsperrede øyne, ser kronisk overrasket og/eller stirrende og uttrykksløse ut i blikket. Når du ler, ler bruker du plutselig andre muskler i ansiktet mye mer, for å kompensere lammelsen av muskler i pannen. Folk ser jo helt gale ut, uten å forstå det selv.

Noen løfter mye i ytterkant og får skikkelig djeveløyenbryn.

Jeg ser mange unge som ikke ser helheten i ansiktet sitt, og durer på med fillers og Botox. Helt unødvendig for unge mennesker. Sats på et harmonisk uttrykksfullt ansikt, med ditt særpreg, er mitt råd. Heller profesjonell napping og evt. forsiktig tatovering for justering hvis du er helt nødt - ikke prøv å trylle frem Kim K's bryn eller gjør noe som får deg til å se ut som du har fikset på noe. Naturlig er best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...