Gjest princess123 Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Jeg har lest mange plasser at bakepulver fungerer utmerket for å bleke tennene. Jeg leste at man kunne pusse tennene med det før vanlig tannpuss morgen og kveld. Noen som har prøvd det? Noen som vet om man blander bakepulveret med vann, tannkrem eller noe annet? Eller gnir man det bare på tørt? :-) Evt. andre råd til hvitere tenner uten svindyr tannbleking taes imot med takk. Har prøvd både Smilelab og Dentway og syns ikke det fungerte i det hele tatt. Har bestilt crest nå og prøvd et par ganger, men det iser så sykt og smertefulllt i tennene etterpå at det tar jeg ikke sjansen på å prøve igjen.
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tar tannkrem på kosten og dypper den i natron, IKKE bakepulver. Bakingsoda er ikke det samme som bakepulver, det er natron. Det bleker ikke tennene men det lysner dem ørlite og fjerner gråhet/gulhet fra kaffe, røyk, te rødvin. Gjør det ca engang i mnd.
Romilo Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Du gnir det på tørt, lar det virke i et minutt, og så pusser tennene vanlig... Men tannlegene anbefaler at dette kun gjøres to ganger i mnden, for da skader det ikke emaljen på tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå