AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Det her virker kanskje teit, men hva sier dere til familie/venner når dere dater? Er dere åpne med en gang, eller venter dere til det blir mer seriøst? Jeg liker ikke å lyve, men har datet en mann i noen uker nå,og vi er mye sammen. Jeg er ganske close med mamma men vil ikke fortelle henne at jeg dater. Hun er så kritisk, så hadde jeg sagt det hadde jeg fått 100 spørsmål. I tillegg mener hun at alle menn er utro svin så jeg burde bare holde meg unna. Så da må jeg ta noen løgner da.. "på fredag var jeg hos Bente og så på Skavlan, ellers har helga vært rolig" type løgner. Kan jo ikke si at jeg har vært sammen med daten nesten hver dag! Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: a8865...f4c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Det kommer jo helt an på moren din og hvordan forholdet deres er, finnes ingen fasit. Du får gjøre det som fungerer best for deg, og her kan det virke som det beste er å vente? I mitt tilfeller pleier jeg å vente ganske lenge... Moren min er ganske konservativ, og det er en del ting jeg ikke er så åpen til hun om, selv om vi snakkes ofte. Festing og gutter og sånn... Anonymous poster hash: f3e9a...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det kommer jo helt an på moren din og hvordan forholdet deres er, finnes ingen fasit. Du får gjøre det som fungerer best for deg, og her kan det virke som det beste er å vente? I mitt tilfeller pleier jeg å vente ganske lenge... Moren min er ganske konservativ, og det er en del ting jeg ikke er så åpen til hun om, selv om vi snakkes ofte. Festing og gutter og sånn... Anonymous poster hash: f3e9a...6e7 Samme tenker jeg, vil ikke nevne noe før det evt blir seriøst. Snakker så klart om dating med venninner og sånt, men syns det er ganske privat. Er jo ikke alt mødre trenger å vite. Men er slitsomt at hun er så kritisk, ingen menn er bra nok og hun skal kritisere både meg og andre. Anonymous poster hash: a8865...f4c
happiest Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke særlig åpen om det, ikke til familie hvertfall. Men jeg snakker med venninner om dating. Fra familie får jeg bare tusenvis av spørsmål. Dessuten liker jeg å holde det for meg selv, til det har blitt litt mer seriøst. Synes feks ikke at foreldrene mine trenger å vite at jeg har datet 5 personer, bare fordi jeg har datet de 1-2 ganger. For da er det jo ikke noe særlig seriøst enda....
dillyduzit Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Haha å gud nei. Jeg har nå drevet på med "Er ute med xx" - "Jeg og xx stikker ut en tur" etc. Mamma vil at jeg skal være singel lenge så det at jeg sier at jeg dater noen, føler jeg at jeg ødelegger livet hennes på en sær måte. Når tiden er inne forteller jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Samme tenker jeg, vil ikke nevne noe før det evt blir seriøst. Snakker så klart om dating med venninner og sånt, men syns det er ganske privat. Er jo ikke alt mødre trenger å vite. Men er slitsomt at hun er så kritisk, ingen menn er bra nok og hun skal kritisere både meg og andre. Anonymous poster hash: a8865...f4c Det skjønner jeg godt, høres ikke noe gøy ut. Hadde vel ikke vært noe gøy om dere skulle slå opp og høre hvordan hun reagerer på det... Sist gang jeg hadde kjæreste prøvde moren min å overbevise meg om at vi "burde bare være venner" isteden hvis vi ikke skulle gifte oss snart, og lurte på hvordan han skulle forsørge meg osv :S Anonymous poster hash: f3e9a...6e7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Ha ha, jeg snakker ikke så ofte med moren min. Et par ganger i måneden. Så det er ikke slik at jeg avgir rapport om hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: d71b8...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er over 30, og forteller alltid moren min når jeg treffer noen, og holder henne oppdatert etter hvert som det utvikler seg (eller ikke). Jeg snakker selvsagt annerledes med henne enn med venninner – jeg gir ikke så mye detaljer og nevner ikke sex, for eksempel – men jeg synes det er hyggelig å ha henne med hele veien. Anonymous poster hash: 38bd5...486
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Til familie sier jeg ingenting, men er åpen med venner om det.
Polly Ester Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Jeg snakker med broren min om det, vi treffes en gang i uka. Ellers vet ikke moren min noenting om at jeg driver og dater. Jeg har akkurat møtt en mann nå som det virker veldig lovende med og vi har møttes 4-5 ganger. Jeg kommer ikke til å nevne det for resten av familien før det evt. blir seriøst. Tror neppe moren min bryr seg heller. Vi pleier ikke snakke sammen så mye om "sånne" ting, og hadde jeg sagt noe så svarer hun sannsynligvis bare "åja" og ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Jeg forteller ikke noe som helst før vi er offisielt i et forhold. Jeg har datet en fyr i nesten 4 måneder nå, og ingen vet noe som helst om det. Jeg skulle ønske jeg hadde noen jeg følte jeg kunne snakke om slike ting, men dessverre ikke. Foreldrene mine er helt uaktuelle. De hadde stilt tusen spørsmål hver satans dag og skulle møtte fyren fra dag én. *hutre*. Og de hadde blitt så skuffet om det tok slutt. Så jeg vil være sikker på at dette går mot et langvarig forhold før de får høre om ham. Litt det samme med venner. Jeg er hun som er evig singel, så jeg tror de hadde blitt litt for heiagjeng om jeg hadde sagt noe, og også de ville blitt så skuffet om det tok slutt. Jeg vil heller slikke mine sår i fred, enn at masse folk skal komme med åååneidaaaakar og slikt.. Anonymous poster hash: 2b667...c8e
lillsunshine Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Nei. Holder helst tett om noen sånne ting til det eventuelt har blitt seriøst eller ikke. Mamma klarte å få nyss på at jeg holdt på med en fyr (søstera mi som forsnakket seg litt). Han var veldig usikker, så det skjedde aldri noen utvikling. Mamma har kontiunerlig spurt meg hvordan det går med han fyren (med navn) og om jeg sal treffe han og blblabla, selv lenge etterpå at jeg har sagt at vi ikke dater lenger. Nå kan kun finne på å spørre "treffer du han fyren?". Blir sprø, har derfor lært å holde tett om sånne ting til neste gang.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Jeg forteller til de nærmeste venner, familien venter jeg med til det blir offisielt og seriøst. Har datet en i en mn og moren min spurte meg faktisk direkte her en dag om jeg har fått meg kjæreste. Jeg sa nei, da det ikke er offisielt ennå Anonymous poster hash: 5cca5...7ea
Ok2k Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Nei, jeg har ikke en så tett dialog med min mor om datinglivet, noensinne.
Knirke Skrevet 16. februar 2015 #15 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har sluttet å nevne det for min mor, siden hun begynner å se for seg bryllupsklokker hver eneste gang jeg nevner et mannenavn
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 16. februar 2015 #16 Skrevet 16. februar 2015 Jeg dater ikke siden jeg foretrekker å være singel.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 Når jeg tenker meg om så har faktisk alle jeg har datet fortalt om oss til familien sin etter kort tid, bortsett fra meg. Jeg gjorde det en gang for 1 år siden fordi jeg trodde at man skulle gjøre det og han gjorde det. Han forrige fortalte det også til hele familien sin etter kort tid. Så jeg er forbauset over at alle sammen er enig med meg i denne tråden, at man skal vente til det blir seriøst. Anonymous poster hash: 70b84...30e
20052014 Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Enkelte av venninnene mine får høre den slags, ikke alle. Familien får høre om det når det passer for begge og emnet dukker opp naturlig, når ting blir seriøst.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Vel, da slipper jeg tenke på det lenger. Han dumpa meg Er så lei meg. Skal ALDRI involvere meg med mannfolk igjen.Hva er vitsen når de bare knuser meg. Bra jeg ikke fortalte det til mamma da. TS Anonymous poster hash: a8865...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå