AugustBrud'04 Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med noter til disse stykkene: "Rondeau" av Mouret (utgangsmarsj) "When I fall in love" "Love lift us up where we belong" Er det noen som har noter til en eller flere av disse, eller evnt. vet hvor jeg kan finne det så blir jeg kjempeglad
maki Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 har du hørt i en butikk som selger intrumenter og slikt de har ofte noter også
AugustBrud'04 Skrevet 11. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2004 Takk for tipset. Jeg har prøvd en del steder og vært så heldig å finne noe på Deichman. Har ringt rundt til en del musikkforretninger og instrumentforhandlere... Men sliter fortsatt med å finne noter til Rondeau av Mouret. Ideelt hvis jeg hadde funnet det på nettet, men har ikke lykkes foreløpig. Kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg med dette!!
Nasseline Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Har du prøvd www.cantando.no ? Jeg vet de har mye, og hvis du tar kontakt med dem, så kan de skaffe det utrolige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå